نرم افزارهای برگزیده

احیاگر معروف

سرباز کوچک ولایت ،آمرمعروف وناهی منکر

سایت های ویژه کودک ونوجوان

جستجو

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

سرداران دفاع مقدس

پیوندهای تصویری

bayanbox.ir bayanbox.ir bayanbox.ir

تبلیغات سایت

آرشیو سایت

۴۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

۲

دوستی با جنس مخالف [سری سه]

بانک تصاویر سبک زندگی اسلامی پرسش وپاسخ

دوستی با جنس مخالف [سری سه]

دوستی با جنس مخالف [سری سه]

گسترش #ارتباط:
رابطه ی خود را با اعضای #خانواده، #دوستان و افراد مَحرم در #فامیل#گسترش دهید.

#تمرین#جرئت ورزی:
ما آدم ها در مورد روابط اجتماعی خود با دیگر افراد جامعه و ابراز حقوقمان و #دفاع از خود، به چند دسته تقسیم می شویم که به اختصار به سه نوع از آن ها اشاره می کنیم:

#منفعل:
این ها افرادی بی #جرأت هستند و در مقابل هر خواسته ای کوتاه می آیند. همچنین اگر حقی از آن ها ضایع شود، از آن دفاع نمی کنند و این کار خود را #تواضع و #فروتنی می نامند. مثلاً اگر به آن ها #پیشنهاد#ارتباط با #جنس_مخالف داده شود، به راحتی قبول می کنند و این عمل را حفظِ مرام #دوستی و عباراتی از این قبیل می نامند.

#پرخاشگر:
افرادی اند که جرأت مندی را با #خشونت اشتباه گرفته اند. در زمان دفاع از حقوقشان حاضرند #حقوق دیگران را پایمال کنند. در ارتباطان اجتماعی ای که دارند، اگر از طرف دوستانشان پیشنهاد نامعقولی به آن ها ارائه شود بر خلاف افراد منفعل با پرخاشگری آن را رد می کنند. حتی ممکن است با این رفتارشان نخ دوستی را پاره کنند.

#جرآت ورز :
افرادی هستند که احساسات خود را صریح بیان می کنند. در مورد #اعتماد، پذیرا و #شنونده ی خوبی هستند. اگر بخواهند از حقشان دفاع کرده یا پیشنهادی را رد کنند، بدون بی احترامی و پرخاشگری و البته با قاطعیتِ تمام، نظرشان را بیان می کنند. این دسته از انسان ها، در بین سایرین نمره ی بالاتری دارند وهمه ی مردم روش آن ها را تایید می کنند.

بنا بر این هر #نوجوان و #جوان ای مانند شما دوست گرامی، باید تمرین جرئت ورزی داشته باشد. در برابر خواسته های نامعقول، نه منفعلانه رفتار کند و نه پرخاشگرانه. برای این منظور ابتدا پیش خودش پیشنهاد مطرح شده را #بررسی کند و به آثار و #عواقب#خطرناک آن بیاندیشد. سپس با #آرامش و #متانت، دلایل نپذیرفتن پیشنهاد را برای طرف مقابل، بیان کند. نهایتاً با اراده ای استوار و تصمیمی قاطع، خواسته ی نسنجیده و حرام آن ها را رد کند، اگر چه مورد اتهاماتی همچون؛ اُمّل، بی عرضه، بچه ننه، #ترسو و ... واقع شود.

منبع:پایگاه اسلامی دانش آموزی سادات

۲

دوستی با جنس مخالف [سری دو]

بانک تصاویر سبک زندگی اسلامی پرسش وپاسخ

دوستی با جنس مخالف [سری دو]

دوستی با جنس مخالف [سری دو]

در تور #شیطان نیفتید!:
بعضی وقت ها شنیدن صحبت های #تحریک_کننده باعث می شود انسان در تنهایی و خلوت، به کمک شیطان، روی شنیده ها فکر کند و به افکارش پر و بال بدهد. این همان جایی است که شیطان، دام خود را به امید شکر، پهن کرده است. بنابراین همیشه برای خود #برنامه داشته باشید و به خصوص در منزل، برای #اوقات_فراغت تان برنامه های مورد علاقه، به ویژه برنامه های عبادی مثل #نماز ، #قرائت_قرآن و ... قرار دهید تا مجالی برای فکر کردن به #ارتباط با #جنس_مخالف پیدا نشود.

تیرهای مسموم:
گاهی اوقات، چون #شیطان در #خلوت نتوانسته است #ضربه بزند، با #وسوسه های گوناگون به فردی که نمی خواهد وارد بحث #ارتباط با #جنس_مخالف شود این گونه القا می کند که تو #انسان با #اراده ای هستی، چون به صحبت های دوستانت توجهی نداشتی ولی چرا خودت را از #نگاه کردن به #نامحرم، محروم می کنی؟! اینجاست که اگر به نامحرم نگاه کند، شیطان هم #تیر#زهرآلود ای به #قلب او می زند و نتیجه همان می شود که برخی از #نوجوان ها و #جوان ها گرفتار شده در #عشق های افراطی، منشاء گرفتار شدن خود را همین کنترل نکردن #چشم خود می دانند و می گویند: در یک صحنه، به طور اتفاقی با جنس مخالف خود رو به رو شدیم و چون نگاه خود را کنترل نکردیم، امروز این گونه گرفتار شدیه ایم.

آری؛ این حقیقتی است که #پیامبر_اکرم هم در مورد آن هشدار داده اند و می فرمایند:« نظر دوختن، تیری مسموم از تیر های ابلیس است و چه بسا نگاهی که حسرت دراز مدتی را (در دل) به ارث بگذارد.

منبع:پایگاه اسلامی دانش آموزی سادات

۱

دوستی با جنس مخالف [سری یک]

بانک تصاویر سبک زندگی اسلامی پرسش وپاسخ

دوستی با جنس مخالف [سری یک]

دوستی با جنس مخالف [سری یک]

اول، آخر را ببین!:
اگر گه گاهی بر اثر #تلقین دوستانتان و #فکر کردن به این مساله، #وسوسه می شوید که خواسته ی آن ها را انجام دهید؛ به آثار #زیانبار این دوستی ها مثل از دست رفتن #آبرو ، #افت_تحصیلی ، از دست دادن فرصت #ازدواج_پاک ، #شکست در #عشق و ...، فکر کنید. #عاقبت افرادی را که در این وادی خطرناک گام نهاده اند، مطالعه کنید.
#امام_علی [علیه السلام] می فرمایند:« کسی که درباره ی #گناه، بسیار بیندیشد، سرانجام به آن کشیده خواهد شد.»
به عنوان نمونه، به #دختر خانم ها توصیه می کنیم #کتاب "دختران، دوستی ها و عبرتها" نوشته ی آقای محمد علی کریمی نیا را حتما مطالعه کنند.

مار های خوش خط و خال:
از جمله راه های آلوده شدن به این #روابط ، #همنشینی با دوستانی است که خودشان آلوده شده اند. شاید تعجب کنید اما جالب است بدانید کسانی که اقدام به این کار می کنند، غالباً دچار #کمبود_محبت و #فقر_عاطفی اند و به شدت نیازمند توجه دیگران هستند. چون می خواهند با این کارِ هر چند غلط، دیگران به آن ها توجه کنند.

آن ها برای این که مقداری از #عذاب وجدانشان بکاهند می خواهند که دیگران را هم به درون چاهی که خود گرفتار شده اند بکشانند. آن ها گاهی این عمل اشتباه خود را برای دوستانشان آن گونه با آب و تاب فراوان توصیف می کنند تا آن ها هم #وسوسه شوند.

اگر طرف مقابل در برابر وسوسه های آن ها #مقاومت کند، به او برچسبِ اُمّل و بی عرضه می زنند تا مقاومتی که برای حفظ پاکیش دارد، در هم شکسته شود. این گونه خود را انسان های مترقی و فهمیده معرفی می کنند. آن ها مثل مارهای خوش خط و خالی هستند که فرد را می فریبند.

بنابراین توصیه جدی داریم که از این افراد دوری کنید. حتی یک لحظه هم حاضر به شنیدن صحبت های آن ها نشوید و از حلقه های دوستانه ی آن ها فاصله بگیرید.
#امام_علی [علیه السلام] می فرمایند:« از #معاشرت و #دوستی با مردم #فاسد بپرهیز که طبیعت تو، ناخودآگاه ناپاکی را از طبع آنها دریافت می کند در حالی که خود نیز از آن بی خبری.» بله! گاهی انسان در این دنیا با فردی #رفاقت می کند ولی در روز #قیامت با #حسرت فراوان آرزو می کند که ای کاش با او دوست نمی شدم. این همان چیزی است که در آیه 28 سوره ی مبارکه ی #فرقان به آن اشاره شده است

منبع:پایگاه اسلامی دانش آموزی سادات

۰

جدایی|بازگشت|توبه [سری سه]

بانک تصاویر سبک زندگی اسلامی پرسش وپاسخ

جدایی|بازگشت|توبه [سری سه]

 جدایی|بازگشت|توبه [سری سه]

دست به #آسمان
باز هم این توصیه را یادآوری می کنیم که #حلال_مشکلات ، ذکر و #یاد_خداوند و کمک گرفتن از اوست. انس گرفتن با خدای مهربان، انس و الفت با غیر او را از یاد می برد. به انسان انرژی می دهد و مانند سدی پولادین، از آبروی ما #دفاع خواهد کرد. راستی #نماز شب چه می کند!!! #فراموشی
اگر احیاناً فکر آن شخص و خاطراتی که با هم داشته اید، آزارتان می دهد و می خواهید باید او را به طور کلی فراموش کنید که خود نیازمند راهکار هایی است که در آینده به آنها خواهیم پرداخت ...

منبع:پایگاه اسلامی دانش آموزی سادات

۰

جدایی|بازگشت|توبه [سری دو]

بانک تصاویر سبک زندگی اسلامی پرسش وپاسخ

جدایی|بازگشت|توبه [سری دو]

جدایی|بازگشت|توبه [سری دو]

#تلفن را خسته کنید!
به هر حال، او مدتی سعی خواهد کرد با #تماس های مکرر، #مقاومت شما را در هم بشکند. به هیچ وجه نباید جواب تماس های تلفنی او را بدید. پس با جواب ندادن، اجازه دهید که تلفن از دستش #خسته شود و این خستگی به او هم منتقل شود.
#دوستانی #جدید انتخاب کنید
البته باید حداقل دو ویژگی داشته باشند: اول اینکه، #همجنس شما باشند. دوم اینکه، مثل خود شما #مومن و متعهد باشند.

منبع:پایگاه اسلامی دانش آموزی سادات

۰

جدایی|بازگشت|توبه [سری یک]

بانک تصاویر سبک زندگی اسلامی پرسش وپاسخ

جدایی|بازگشت|توبه [سری یک]

جدایی|بازگشت|توبه [سری یک]

#تنهایی_ممنوع!
سعی کنید از قرار گرفتن در تنهایی دوری کنید. مگر در مواقع ضروری. حالا، اگر زمانی #مجبور به تنهایی بودید و در آن لحظه متوجه شدید ذهنتان ناخودآگاه بهیاد این موضوع #مشغول شده است، به خود چنین #تلقین کنید و بگویید: بس است.
بلند شوید و چند قدمی راه بروید. به این ترتیب تغییر حالت به وجود آمده، فضای ذهنی تان را #تغییر خواهد داد.
باور کنید حالتان بهتر می شود
اگر از فعالیت های #مثبت و #تقویت_کننده و #لذت_بخشی مانند #ورزش و فعالیت های بدنی و فرهنگی بیشتر بهره ببرید، حال بهتری خواهید داشت.

منبع:پایگاه اسلامی دانش آموزی سادات

۱

مراسم سالگرد اولین روحانی شهید مدافع حرم عالم مجاهدجاویدالاثر حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی مالامیری درآمل

معروف نیوز

مراسم سالگرد اولین روحانی شهید مدافع حرم عالم مجاهدجاویدالاثر حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی مالامیری درآمل

۲

بالاترین ورژن حجاب

بانک تصاویر حجاب

بالاترین ورژن حجاب

بالاترین ورژن حجاب

حجاب و حیا، دو عنصر زیبنده ظاهر و باطن انسانها همچون سدی محکم و قلعه استوار، افراد را از تهاجم های نفسانی و گزند خواسته های شیطانی مصون نگه می دارند. انسان چه از جنس زن باشد یا مرد، اگر به ماهیت و گوهر درونی خود واقف باشد، این گوهر حیا و حجاب اوست که می تواند مانع دژخیمان شیاطین و تسلط و بهره کشی جنسی دیگران باشد.
جایگاه و اهمیت حیا و حجاب در فرهنگ اسلامی
هر چند که حیا و عفت جنسی، مختص به جامعه زنان نیست و مردان هم از آن مستثنی نیستند، ولی از آنجا که بر اساس خلقت زیبای خداوند متعال زنان از ظرافت ها و زیبایی های خاصی بر خوردار می باشند، از طرفی نوعاً زنان هستند که در معرض تحدید بهره کشی جنسی قرار می گیرند، حال برای در امان ماندن از این چنین آسیب هایی سزاوار است زنان موجبات سوء استفاده ابزاری از خود را برای دیگران فراهم ننمایند، و با رعایت انواع حیا راه تسلط شیطانی دیگران را بر خود ببندند: « فَلا تَخْضَعْنَ بِالْقَوْلِ فَیَطْمَعَ الَّذی فی قَلْبِهِ مَرَضٌ وَ قُلْنَ قَوْلاً مَعْرُوفاً؛[احزاب، آیه ۳۲] پس به گونه اى هوس انگیز سخن نگویید که بیماردلان در شما طمع کنند و سخن شایسته بگویید!».
انواع مدل حجاب و پوشش در جامعه
لازم به ذکر است استفاده و بهره مندی از عنصر ارزشمند حجاب در بین مردم و جامعه به یک شکل نیست از این رو این کالای گران بها و ارزشمند در بین افراد شکل و شمایل متفاوتی دارد.
۱-حجاب زورکی و تحمیلی:
حجاب زنان منحصر در نقاط محدودی از جسم نیست بلکه بر اساس منطق قرآن حفظ و پوشاندن موها نیز از ضروریات حجاب است؛ کما اینکه خداوند متعال در این خصوص می فرماید: اى پیامبر! به همسران و دخترانت و زنان مؤمنان بگو: «جلباب ها [روسرى هاى بلند] خود را بر خویش فروافکنند، این کار براى اینکه شناخته شوند و مورد آزار قرار نگیرند بهتر است (و اگر تاکنون خطا و کوتاهى از آنها سر زده توبه کنند) خداوند همواره آمرزنده رحیم است»
در مواردی این نوع از حجاب گواه بر این است که دارنده آن هیچ گونه اعتقاد و باوری به آن نداشته و در پس پرده آن رضایت و باوری به حجاب وجود ندارد. دربرخی دیگر از افراد به خاطر مقررات و قوانین اجتماعی این مدل پوشش را پذیرفته اند.
هستند افرادی که با خارج شدن از محیط آموزشی و اداری و یا در بدو ورود در اماکن مذهبی و متبرک مجبور به استفاده از آن هستند و یا کسانی که تا در مرزهای جامعه اسلامی حضور دارند خود را ملزم به رعایت آن می کنند و به محض خارج شدن از آسمان اسلام، باور، اسلام و پوشش ایشان نیز رخ بر می بندد.
به روشنی می توان این چنین رفتار و رویکردی را در زمره کسانی دانست که خداوند متعال در خصوص ایشان می فرماید: «مُذَبْذَبینَ بَیْنَ ذلِکَ لا إِلى هؤُلاءِ وَ لا إِلى هؤُلاءِ وَ مَنْ یُضْلِلِ اللَّهُ فَلَنْ تَجِدَ لَهُ سَبیلاً؛[نساء: آیه۱۴۳] آنها افراد بى هدفى هستند که نه سوى اینها، و نه سوى آنهایند! (نه در صف مؤمنان قرار دارند، و نه در صف کافران!) و هر کس را خداوند گمراه کند، راهى براى او نخواهى یافت».
۲-حجاب تقلیدی و ظاهری:
برخی افراد به خاطر نوع فرهنگ و قوانینی که در خانواده حاکم بوده از ابتدا این چنین آموخته اند که می بایست در بدو ورود در جامعه،ُ ظاهر و سیمای خود را به گونه ای از پوشش و حجاب آراسته نماید که مطابق میل خانواده باشد. ولی مشکل این نوع و مدل از حجاب در مواری به این است که در پس واقعیت این انتخاب استدلال، و تعقلی استوار و محکم وجود ندارد از این رو این خطر و نگرانی در خصوص این افراد وجود دارد که با تغیر محیط زندگیشان حجاب و پوشش ایشان نیز تغییر یابد.[۱]
۳-حجاب تعقلی و تعبدی:
حجاب آن دسته افرادی که با بهره مندی از قوه تعقل و اندیشه، مبانی دینی و عقیدتی خود را مستحکم کرده اند و به گوهر درونی خود واقف شده اند و ارزش انسانی خود را فراتر از جسم و ظاهر می بینند از این قسم می باشد.
این دسته افراد حجاب را نه از روی اجبار و تحمیل دیگران و نه به خاطر رضایت و خوشایند اطرافیان بلکه از طریق برهان و یقین پذیرفته اند. این دسته افراد حجاب را زینت و زیبایی خود می بینند و با تهدید و مطامع دنیوی حاضر به کنار گذاشتن آن نمی شوند .
در واقع انتخاب این دسته از افراد بر اساس منطق بصیرت و آگاهی است همانند الگوهای قرآنی که راه خود را از مسیر علم و معرفت کسب کرده اند: «قُلْ هذِهِ سَبیلی أَدْعُوا إِلَى اللَّهِ عَلى بَصیرَهٍ أَنَا وَ مَنِ اتَّبَعَنی وَ سُبْحانَ اللَّهِ وَ ما أَنَا مِنَ الْمُشْرِکینَ؛[سوره یوسف: آیه ۱۰۸] بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوى خدا دعوت مى کنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!».
حجاب حداقلی و حجاب حداکثری
بعضی افراد دایره و حیطه حجاب را بسیار محدود و ناچیز می پندارند، به طور مثال اینکه حجاب را نه برای مردان بلکه فقط برای جامعه زنان می پسندند، بعضی دیگر نیز به این نوع حجاب بسنده نکرده و حجاب زنان را محدود به قسمتهای خاصی از تن و جسم زنان می دانند. به طور مثال حجاب موها را برای ایشان لازم نمی بینند.
این برداشت های سلیقه ای و شخصی از حجاب، تفسیر به رأی از جانب خود است، از این رو همان طور که زنان لازم است حجاب خود را رعایت نمایند مردان نیز باید شرم داشته باشند که از هر گونه لباس منافی عفت استفاده نمایند.
در روایات اسلامی نیز این چنین استفاده می شود که موی زن زینت و زیبایی او محسوب می شود کما اینکه در عرف اجتماعی نیز به همین منوال می باشد: «إِذَا أَرَادَ أَحَدُکُمْ أَنْ یَتَزَوَّجَ فَلْیَسْأَلْ عَنْ شَعْرِهَا کَمَا یَسْأَلُ عَنْ وَجْهِهَا فَإِنَّ الشَّعْرَ أَحَدُ الْجَمَالَیْن؛هر وقت یکی از شما، بخواهد، ازدواج کند، از اوصاف موی سر زن نیز سؤال کند همچنان که از چگونگی رخسار او می پرسد. چون که موی زن یکی از دو زیبایی (مو و صورت) اوست
از طرفی حجاب زنان منحصر در نقاط محدودی از جسم نیست بلکه بر اساس منطق قرآن حفظ و پوشاندن موها نیز از ضروریات حجاب است؛ کما اینکه خداوند متعال در این خصوص می فرماید: «یا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُلْ لِأَزْواجِکَ وَ بَناتِکَ وَ نِساءِ الْمُؤْمِنینَ یُدْنینَ عَلَیْهِنَّ مِنْ جَلاَبِیبِهِنَّ ذلِکَ أَدْنى أَنْ یُعْرَفْنَ فَلا یُؤْذَیْنَ وَ کانَ اللَّهُ غَفُوراً رَحیما؛[احزاب، آیه ۵۹] اى پیامبر! به همسران و دخترانت و زنان مؤمنان بگو: «جلبابها [روسرى هاى بلند] خود را بر خویش فروافکنند، این کار براى اینکه شناخته شوند و مورد آزار قرار نگیرند بهتر است (و اگر تا کنون خطا و کوتاهى از آنها سر زده توبه کنند) خداوند همواره آمرزنده رحیم است».
علامه طباطبایی (ره) در ذیل این آیه شریف می فرماید: «کلمه جلابیب جمع جلباب است، و آن جامه اى است سرتاسرى که تمامى بدن را مى پوشاند، و یا روسرى مخصوصى است که صورت و سر را ساتر مى شود، به طوری که زیر گلو و سینه هایشان در انظار ناظرین پیدا نباشد.»[۲]
شاید این چنین ادعا شود که در این آیه و آیات دیگر سخنی از موی زنان به میان نیامده است، ولی این دسته افراد فراموش کرده اند که بر اساس منطق و رهنمودهای قرآنی زنان می بایست زینت های خود را از چشم نا محرمان بپوشانند: « وَ قُلْ لِلْمُؤْمِناتِ یَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصارِهِنَّ وَ یَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَ لا یُبْدینَ زینَتَهُنَّ إِلاَّ ما ظَهَرَ مِنْها وَ لْیَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلى جُیُوبِهِنَّ وَ لا یُبْدینَ زینَتَهُنَّ إِلاَّ لِبُعُولَتِهِنَّ؛[سوره نور، آیه ۳۱] و به آنان با ایمان بگو چشمهاى خود را (از نگاه هوس آلود) فروگیرند، و دامان خویش را حفظ کنند و زینت خود را- جز آن مقدار که نمایان است- آشکار ننمایند و (اطراف) روسرى هاى خود را بر سینه خود افکنند (تا گردن و سینه با آن پوشانده شود)، و زینت خود را آشکار نسازند مگر براى شوهرانشان».
از این آیه به خوبی بدست می آید که بر زنان لازم است زینتهای خود را جز برای شوهران و محرمان خود ظاهر ننمایند.
از طرفی در روایات اسلامی نیز این چنین استفاده می شود که موی زن زینت و زیبایی او محسوب می شود کما اینکه در عرف اجتماعی نیز به همین منوال می باشد: «إِذَا أَرَادَ أَحَدُکُمْ أَنْ یَتَزَوَّجَ فَلْیَسْأَلْ عَنْ شَعْرِهَا کَمَا یَسْأَلُ عَنْ وَجْهِهَا فَإِنَّ الشَّعْرَ أَحَدُ الْجَمَالَیْن ؛[۳] هر وقت یکی از شما، بخواهد، ازدواج کند، از اوصاف موی سر زن نیز سؤال کند همچنان که از چگونگی رخسار او می پرسد. چون که موی زن یکی از دو زیبایی (مو و صورت) اوست.
سخن آخر
حجاب و حیا صرفاً محدود به جامعه زنان نیست و اینکه این عنصر ارزشمند در صورتی که همراه با بصیرت و آگاهی انتخاب شده باشد، از ارزش دو چندان بر خوردار است، و معرفت و شناخت به زیبایی حجاب است که ماندگاری و ثبات آن را دو چندان می سازد.
پی نوشت ها:
[۱]. حسین مهدی زاده، پرسمان حجاب، پژوهشی در باب پوشش از دیدگاه قرآن، ص۲۳٫
[۱]. المیزان، ج ۱۶، ص۵۰۹
[۲]. من لا یحضره الفقیه، ج ۳، ص ۳۸۸ ، ح ۴۳۶۴ ٓ مکارم الاخلاق ص ۲۰۰


منبع :حجاب برتر

۵

لطفا قیمت این تصاویر را مشخص کنید

زندگی به سبک شهدا

لطفا قیمت این تصاویر را مشخص کنید

به گزارش روضه نیوز به نقل از فارس؛ پس از شکست پروژه‌های تبلیغی ضدانقلاب و عناصر وابسته به قدرت‌های استکباری و گروه‌های تکفیری علیه رزمندگان مدافع حرم، معاندان به شایعه سازی در این زمینه روی آوردند و موضوع پرداخت حقوق میلیونی به مدافعین حرم را مطرح کردند؛ موضوعی که همان زمان توسط مسئولان مربوطه به آن پاسخ قاطع داده و روشنگری شد.

اما این موضوع مطرح شده به حدی احساسات مردم ایران را جریحه‌دار کرده بود که به همین سادگی‌ها فراموش نمی‌شد؛ به همین‌منظور به مرور زمان و با انتشار تصاویر مختلف از لحظات ویژه شهدای مدافع حرم و خانواده‌هایشان کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصاویر مذکور و درج عنوان «تو بگو قیمت این لحظه چند؟» پاسخ دندان‌شکنی به شایعه‌سازی پیرامون رزمندگان مدافع حرم می‌دهند.

در ادامه بخشی از مطالب منتشر شده در این خصوص را از نظر می‌گذرانید:

لطفا قیمت این تصاویر را مشخص کنید

لطفا قیمت این تصاویر را مشخص کنید

لطفا قیمت این تصاویر را مشخص کنید

لطفا قیمت این تصاویر را مشخص کنید

لطفا قیمت این تصاویر را مشخص کنید

لطفا قیمت این تصاویر را مشخص کنید

لطفا قیمت این تصاویر را مشخص کنید

لطفا قیمت این تصاویر را مشخص کنید

لطفا قیمت این تصاویر را مشخص کنید

 

همسر شهید مدافع حرم رضا دامرودی سال گشت پیوند با خود با آن عزیز را در جوار مزارش واقع در گلزار شهدای سبزوار گرامی داشت. می‌گویند مدافع حرم برای پول می‌روند تو بگو این لحظه چند؟

لطفا قیمت این تصاویر را مشخص کنید

چندی پیش سردار محمدرضا یزدی معاون حقوقی و امور مجلس سپاه با اشاره به صحبت‌هایی که در خصوص پرداخت حقوق میلیونی به مدافعین حرم مطرح می‌شود، اظهار داشت: حضور رزمندگان ما برای انجام فعالیت مستشاری در عراق و سوریه، به درخواست مسئولان این کشورها صورت می‌گیرد؛ یعنی اعزام‌هایی که برای فعالیت مستشاری در این کشورها انجام می‌شود برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) بوده، و این هم بنا به درخواست مسئولان کشورهای مورد اشاره است.

وی افزود: بنابر این کسانی را که اعزام می‌کنیم، حقوقی را می‌گیرند که در تهران دریافت می‌کنند و مبلغ اضافه‌ای به آنها پرداخت نمی‌شود؛ ضمن اینکه تعداد زیادی از این عزیزان بدون اینکه حقوقی هم بگیرند، داوطلبانه در دفاع از حرمین حضور می‌یابند؛ لذا طرح سخنانی مبنی بر پرداخت حقوق میلیونی به مدافعین حرم، حرف‌هایی بی ربط است؛ که عده‌ای نیز به این شایعه دامن می‌زنند.

سردار یزدی ادامه داد: از سوی دیگر هر کس چنین ادعایی دارد، آیا حاضر است برای دریافت یک میلیون تومان یک انگشت خود را قطع کند؟ پس مقایسه کردن تلاش‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان ما با مزدوران تکفیری، صهیونیستی و آمریکایی، نهایت بی انصافی در حق این عزیزان است.

بانک فیلم

نرم افزارهای مذهبی موبایل

تصاویربرگزیده

سبک زندگی اسلامی (لطفا برای نمایش تصاویرباکیفیت برروی تصویرموردنظرکلیک کرده وتصویررا در رایانه تان ذخیره کنید)