نرم افزارهای برگزیده

احیاگر معروف

سرباز کوچک ولایت ،آمرمعروف وناهی منکر

سایت های ویژه کودک ونوجوان

جستجو

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

سرداران دفاع مقدس

پیوندهای تصویری

bayanbox.ir bayanbox.ir bayanbox.ir

تبلیغات سایت

آرشیو سایت
۰

هشدار به مداخله کنندگان در امور داخلی ایران/ دشمن امروز با فقر تصویر از صحنه‌ اغتشاشات مواجه است

معروف نیوز

هشدار به مداخله کنندگان در امور داخلی ایران/ دشمن امروز با فقر تصویر از صحنه‌ اغتشاشات مواجه است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «حسین سلامی» فرمانده سپاه  ظهر پنج شنبه در اجتماع حوزویان در حمایت از نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی که در مصلی قدس قم برگزار شد در سخنان اظهار داشت: دشمن با تحریم به دنبال تحقیر و متوقف کردن و فقیر شدن ایران بود و هدف نهایی آنان، تسلیم ملت ایران در برابر آنان بوده است.

سردار سلامی بیان داشت: دشمن با نگاه مادی نمی‌توانست ماهیت و حقیقت قدرت انقلاب و نظام اسلامی که بر گرفته از راه الهی بود و امام امت این مسیر را نشان داد بشناسد.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمن می‌خواست جهان اسلام را نوسازی کند و عالم اسلام را از صحنه جغرافیای سیاسی دنیا حذف کند، از این رو به جنگ با خدا و رسول الله آمد.

وی افزود: پروژه دولت سازی دشمن در تمامی سرزمین‌هایی که در آنجا اقدام کرد از جمله در عراق و افغانستان با شکست مواجه شد و هنر انقلاب و اسلام این بود که به سرعت؛ ابتکار عمل عرصه سیاسی را از آمریکا گرفت و او را درون پادگان‌ها محبوس کرد و این تدبیری است که از چشمه الهی و قرآن نشأت می‌گیرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان داشت: در تمامی این سال‌ها شکست برای دشمنان سخت بود و آمریکا مجبور شد هزینه‌های بسیاری انجام دهد در حالی که دستاورد خاصی نداشته باشد.

سردار سلامی تاکید کرد: آمریکا امروز زخم خورده و ناتوان، بی هیج تأثیر و قدرت سیاسی نظاره گر حوادث است.

وی ادامه داد: امروز دشمنان تمام ذخیره راهبردی قدرت، ثروت، رسانه و اعتبار سیاسی خود را به صحنه آورد.

دشمن امروز با فقر تصویر از صحنه‌های اغتشاش مواجه است

وی با اشاره به حوادث اخیر کشور بیان داشت: دشمن امروز با فقر تصویر از صحنه‌های اغتشاش مواجه است و به دنبال این است که جوانی را فریب دهد و او با آتش زدن چند سطل زباله در خیابان این تصویر را به عنوان افتخاری به نمایش گذارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان داشت: فتنه لحظات احتضار خود را طی می‌کند و این فتنه نوزادی مرده روی دست آمریکا گذاشته است.

سردار سلامی عنوان داشت: در ابتدای فتنه و اغتشاشات اخیر، آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها مداخله آشکاری نداشتند، اما به مرور که شعله‌های فتنه خوابید و صدای الله اکبر بر اصوات شیطانی غلبه کرد، آمریکایی‌ها، آلمانی‌ها، فرانسوی‌ها، انگلیسی‌ها و سعودی‌ها مستیم وارد عمل شدند و می‌خواستند به فتنه تنفس مصنوعی دهند، اما فایده‌ای نداشت و امروز آنان با یک شکست آشکار مواجه هستند.

ملت ایران اسیر امواج شیطانی دشمنان نمی‌شود

وی با بیان اینکه باید از ملت عزیز ایران تشکر کنیم افزود: مردم ایران بسیار زیبا مکر دشمن را متوجه شدند و سنت الهی نیز جاری شد و ملت دوباره نشان داد که اسیر امواج شیطانی دشمنان نمی‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: آمریکا امروز می‌گوید که می‌خواهد از اغتشاشات حمایت کند، در حالی که سال‌هاست با اعمال تحریم به جنگ ملت آمده است.

سردار سلامی با بیان اینکه رئیس جمهور پیشین آمریکا آمریکا همه ملت ایران را تروریست می‌دانست گفت: آمریکا اجازه نمی‌دهد دارو به بیماران ما برسد و آنان تلاش می‌کردند تا دانشگاه‌ها تعطیل شود که این امر به منزله توقف شتاب علمی کشور است که رهبر معظم انقلاب به این بدان اشاره کردند.

وی اضافه کرد: امروز جوانان ما در عرصه‌های علمی، تحقیقاتی و نظامی و نیز در عرصه فناوری‌های مختلف کشور را پیش می‌برند و این چهره واقعی جوانان ملت ایران است.

فرمانده کل سپاه پاسداران خطاب به جوانانی که گوش به فرمان دشمن هستند افزود: این دسته از جوانان باید بدانند که چه کسی می‌خواهد معصومیت را از چهره دختران این سرزمین بگیرد و بانوان سرزمین ما را از عفت و حیای همیشگی خود دور کند.

آمریکا روزی با بمب اتم و امروز با ابزار رسانه جنایت می‌کند

سردار سلامی با بیان اینکه آمریکا در گذشته از بمب اتمی استفاده کرده است افزود: آمریکا امروز نیز تلاش می‌کند تا با ابزار رسانه جنایاتی بیافریند و با تهی کردن ارزش‌های اسلامی در جامعه جوانان را منحرف کنند.

وی اضافه کرد: همین جوانان نیز روزی به حقیقت پی خواهند برد و چهره واقعی دشمنان برای آنان آشکار می‌شود.

سردار سلامی تصریح کرد: دشمنان موقعیتی در میان ملت ایران ندارند و ملت ایران زمان شناس و امام شناس و اصحاب اربعینی هستند و زنان این سرزمین از فاطمه زهرا (س) و فاطمه معصومه (س) الگو می‌گیرند.

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان داشت: زنان این ملت صاحب شرف هستند و تربیت کنندگان شهدایی هستند که از برق شمشیر دشمنان در هشت سال دفاع مقدس نهراسیدند.

وی با اشاره به حضور گسترده طلاب حوزه علمیه قم در این تجمع گفت: امروز علمای اسلام در صحنه حضور دارند و الهام آفرینی می‌کنند و دشمنان بدانند ملت ایران به راه خود ادامه می‌دهند.

سردار سلامی تاکید کرد: به دشمنان هشدار می‌دهیم از دخالت در امور داخلی کشور اجتناب کنند و گرنه به آنان برخورد می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آل سعود باید به قصر‌های شیشه‌ای خود پناه ببرد و نباید روی اعصاب ملت ایران راه بروند چرا که آل سعود بسیار آسیب پذیر است و امروز به رژیم صهیونیستی که در حال اضمحلال است تکیه کردند.

برچسب ها معروف نیوز

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بانک فیلم

نرم افزارهای مذهبی موبایل

تصاویربرگزیده

سبک زندگی اسلامی (لطفا برای نمایش تصاویرباکیفیت برروی تصویرموردنظرکلیک کرده وتصویررا در رایانه تان ذخیره کنید)