نرم افزارهای برگزیده

احیاگر معروف

سرباز کوچک ولایت ،آمرمعروف وناهی منکر

سایت های ویژه کودک ونوجوان

جستجو

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

سرداران دفاع مقدس

پیوندهای تصویری

bayanbox.ir bayanbox.ir bayanbox.ir

تبلیغات سایت

آرشیو سایت
۰

رحیم‌پور: او یک چریک رسانه‌ای بود/جبلی: طالب‌زاده تربیت شده مکتب امام و انقلاب بود

معروف نیوز

رحیم‌پور: او یک چریک رسانه‌ای بود/جبلی: طالب‌زاده تربیت شده مکتب امام و انقلاب بود

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «پیمان جبلی» رئیس صداوسیما امروز یکشنبه (۱۱ اردیبهشت) در مراسم تشییع پیکر مرحوم نادر طالب‌زاده با بیان‌ اینکه طالب‌زاده در مقابل جریان ریزش‌ها قرار داشت، اظهار داشت: نادر طالب‌زاده در مقابل جریان ریزش‌ها مردم را به مسیر ولایت دعوت می‌کرد.

وی با تاکید بر اینکه زندگی تمدن غرب و دلزدگی از اردوگاه مومنین هیچ‌گاه بهانه‌هایی برای دلزدگی نادر طالب‌زاده نشد، گفت: طالب‌زاده محبوب دل مومنان و غضبناک برای دشمنان بود.

جبلی حاج نادر طالب‌زاده را مظهر امید به آینده دانست و تصریح کرد: او نشانه‌ی است نورانی برای دعوت به مکتب، مکتب حاج قاسم و شهید آوینی؛ او تربیت شده مکتب امام و انقلاب اسلامی است.

رئیس صداوسیما خاطرنشان کرد: در روز وداع با ماه رمضان مومنین اشک و لبخند بر چشم دارند ما نیز اشک می‌ریزیم و حسرت بر دل داریم؛ حسرت از دست دادن حاج نادر و خوشحالی از پویایی مکتب امام خمینی.

جبلی: طالب‌زاده تربیت شده مکتب امام و انقلاب بود/ رحیم‌پور: او یک چریک رسانه‌ای بود

وی گفت: ظهور پدیده‌هایی هچون نادر طالب‌زاده همانند شهید چمران و آوینی بود؛ لذا بیش از حسرت باید مفتخر به چشمه جوشان انقلاب اسلامی باشیم.

جبلی تاکید کرد: امروز باید از مکتب حاج نادر سخن بگوییم؛ همانطور که رفتن حاج قاسم داغ بر دلمان گذاشت، اما خوشحالیم که او میوه درخت تنومند انقلاب اسلامی است.

رحیم‌پور: طالب‌زاده رانت روشنفکری داشت و استفاده نکرد/ او چریک رسانه‌ای بود

در ادامه، حسن رحیم‌پور ازغدی استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه نیازمند حزب‌اللهی خلاق و متفکر هستیم، اظهار داشت: طالب‌زاده مصرف کننده ایدئولوژی انقلاب در عرصه فرهنگ و رسانه نبود، او تولید کننده بود.

وی تاکید کرد: طالب‌زاده یک چریک و مجاهد عرصه بین‌المللی بود که در جهت جهانی شدن پیام انقلاب در پوست خودش نگنجید؛ در زمانی که کسانی می‌خواستند انقلاب را به یک جنبش محلی تبدیل کنند.

جبلی: طالب‌زاده تربیت شده مکتب امام و انقلاب بود/ رحیم‌پور: او یک چریک رسانه‌ای بود

این استاد تصریح کرد: طالب‌زاده تئوریسین و نظریه‌پرداز رسانه بود و باید ایشان را از قهرمانان انقلاب اسلامی دانست که به کسی کاری نداشت.

رحیم‌پور عنوان کرد: طالب‌زاده رانت روشنفکری داشت، ولی استفاده نکرد؛ او یک چریک رسانه‌ای بود که تا آخر مجاهد ماند گرچه نامهربانی هم دید.

برچسب ها معروف نیوز

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بانک فیلم

نرم افزارهای مذهبی موبایل

تصاویربرگزیده

سبک زندگی اسلامی (لطفا برای نمایش تصاویرباکیفیت برروی تصویرموردنظرکلیک کرده وتصویررا در رایانه تان ذخیره کنید)