نرم افزارهای برگزیده

احیاگر معروف

سرباز کوچک ولایت ،آمرمعروف وناهی منکر

سایت های ویژه کودک ونوجوان

جستجو

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

سرداران دفاع مقدس

پیوندهای تصویری

bayanbox.ir bayanbox.ir bayanbox.ir

تبلیغات سایت

آرشیو سایت
۰

روایت حجت‌الاسلام گلپایگانی از دیدارهای سردار شهید «قاسم سلیمانی» با رهبر انقلاب اسلامی

زندگی به سبک شهدا معروف نیوز رهبری انقلاب

روایت حجت‌الاسلام گلپایگانی از دیدارهای سردار شهید «قاسم سلیمانی» با رهبر انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج پیش از نماز جمعه امروز با حضور حجت‌الاسلام «محمد محمدی گلپایگانی» رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی و حجت‌الاسلام «علی اکبری» رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور برگزار شد.

حجت‌الاسلام «محمد محمدی گلپایگانی» در این آیین، با اشاره به مسائل اخیر در کشور و دشمنی‌های آمریکا، اظهار داشت: آمریکایی‌ها در چند صد سال اخیر پرونده سیاهی داشته‌اند و مطالعه تاریخ، از تشکیل این حکومت به دست کسانی خبر می‌دهد که برای پیدا کردن طلا از اروپا به آمریکا آمدند و سرخپوست‌ها که مالک اصلی آمریکا بودند را قتل‌عام و نابود کردند.

وی به شهادت سردار رشید اسلام «قاسم سلیمانی» اشاره داشت و ابراز کرد: حاج قاسم سلیمانی کسی بود که نقشه‌های آمریکا را در عراق خنثی کرد و هر جا آمریکایی‌ها نقشه ریختند که ملت عراق را از بین ببرند و غارت کنند، سردار سلیمانی این نقشه‌ها را خنثی کرد.

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی به تشکیل حشدالشعبی توسط سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» اشاره داشت و عنوان کرد: حشدالشعبی گروه مسلمان و مبارزی بود که شبیه بسیج ما در عراق برپا و سازماندهی شد، در مقابل آمریکایی‌ها ایستاد و شهدای زیادی را نیز به اسلام تقدیم کرد.

وی با اشاره به زهرچشم جمهوری اسلامی ایران از آمریکایی‌ها در پی شهادت سپهبد «قاسم سلیمانی»، گفت: جمهوری اسلامی ایران پایگاه عظیم عین‌الاسد را با موشک‌های دقیق ویران کردند و آمریکا نظیر چنین انتقامی را در تاریخش ندیده بود.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه طبق بررسی‌ها، بعد از این حمله حداقل ۱۰۰ جنازه از پایگاه عین‌الاسد خارج شد، گفت: این در حالی است که فرمانده هوافضای سپاه گفت که ما هدف‌مان زدن مراکز حساس بود و اگر می‌خواستیم کشته بگیریم، می‌توانستیم حداقل ۵۰۰ نفر کشته بگیریم.

وی تاکید کرد: من مطمئن هستم که خون پاک سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش می‌جوشد تا روزی که این مردم را از دست آمریکای جنایت‌کار نجات دهد.

حجت‌الاسلام گلپایگانی به دیدارهای سردار «سلیمانی» با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره داشت و افزود: من بارها شاهد بودم که هرگاه این سردار رشید اسلام خدمت حضرت آقا می‌رسید، آقا او را در آغوش می‌گرفت، می‌بوسید و نوازش می‌کرد.

وی گفت: تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد «قاسم سلیمانی»، هم در دنیا بی‌نظیر بود و در تاریخ بشریت چنین تشییع جنازه‌ای نداشتیم.

مردم کهگیلویه و بویراحمد در تکریم نماز جمعه زبانزد هستند

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان این‌که علاقه مردم ولایت‌مدار استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به اهل بیت (ع) بر هیچ‌کس پوشیده نیست، افزود: شما مردم کهگیلویه و بویراحمد به دلاوری، شجاعت و سلحشوری مشهور هستید و سابقه روشن شما در مبارزه با رژیم پهلوی این را نشان می‌دهد.

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی تصریح کرد: مردم این استان در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی هم هر جدا صدای ولی فقیه را شنیدند کوتاهی نکرده و در این راه شهدای بسیاری را هم به انقلاب و نظام اسلامی تقدیم کردند.

وی امنیت و آسایش امروز کشور را مرهون خون شهدا دانست و بیان کرد: حضرت آقا هر هفته با خانواده‌های شهدا دیدار دارند و با همه گرفتاری‌ها و کمی وقت کنار آن‌ها می‌نشینند و درددل‌هایشان را می‌شنوند.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: در دیداری که حضرت آقا با یکی از خانواده‌های شهدا که خانه آنها در یک کوچه تنگ در پایین شهر بود، داشتند وقتی صاحب خانه که پدر شهید بود در را باز کرد زبانش بند آمد، می‌خواست سلام کند اما از دیدن حضرت آقا زبانش بند آمده بود.

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی در با بیان اینکه مردم کهگیلویه و بویراحمد در تکریم نماز جمعه زبانزد هستند، عنوان کرد: امام جمعه سابق‌ شهر یاسوج به علت کسالت متقاضی بودند که شخص دیگری جای ایشان بیاید و از امروز نماز جمعه شهر یاسوج به امامت حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» اقامه می‌شود.

وی به اهمیت نماز جمعه اشاره داشت و ابراز کرد: امروز دشمن در داخل خانه‌ها هم نفوذ کرده و اگر می‌خواهید بچه‌های‌تان در برابر انواع فتنه و فساد بیمه شوند، راهش این است که فرزندان‌تان را با این‌گونه مجامع آشنا کنید.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: اگر فرزندان‌تان به این مجامع، هیئت‌ها، عزاداری‌ها و روضه‌ها بیایند بیمه و آسیب‌ناپذیر می‌شوند؛ زیرا شرکت در نماز جمعه واکسن است و بیمه می‌کند و نمی‌گذارد به انواع فساد و فتنه مبتلا شوید.

وی همچنین از خدمات آیت‌الله «سید شرف‌الدین ملک‌حسینی» نماینده سابق ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تقدیر کرد و متذکر شد: خانواده ریشه‌دار و اصیل ملک‌حسینی از ابتدای انقلاب اسلامی نشان داده‌اند که پایبند به اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی به علت تغییر نماینده ولی فقیه در استان اشاره داشت و بیان کرد: با توجه به تجمیع دو مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در استان و امام جمعه مرکز استان، آیت‌الله ملک‌حسینی خودشان به کناره‌گیری از مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در استان اصرار داشتند و گفتند که با توجه به اینکه نمازم شکسته است، نمی‌توانم نماز جمعه بخوانم و به اصرار خود ایشان این تغییر اتفاق افتاد.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد: در دیداری که آیت‌الله ملک‌حسینی به همراه امام جمعه جدید یاسوج با امام خامنه‌ای داشتند، ایشان به آقای ملک‌حسینی فرمود که با توجه به علاقه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به شما، باید مرتب به این استان رفت و آمد کنید.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بانک فیلم

نرم افزارهای مذهبی موبایل

تصاویربرگزیده

سبک زندگی اسلامی (لطفا برای نمایش تصاویرباکیفیت برروی تصویرموردنظرکلیک کرده وتصویررا در رایانه تان ذخیره کنید)