نرم افزارهای برگزیده

احیاگر معروف

سرباز کوچک ولایت ،آمرمعروف وناهی منکر

سایت های ویژه کودک ونوجوان

جستجو

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

سرداران دفاع مقدس

پیوندهای تصویری

bayanbox.ir bayanbox.ir bayanbox.ir

تبلیغات سایت

آرشیو سایت
۰

در فتنه‌ ۸۸ می‌خواستند ‌ریشه‌‌ اسلام را بزنند / مردم در ۹ دی انقلاب را ‌بیمه کردند

معروف نیوز

در فتنه‌ ۸۸ می‌خواستند ‌ریشه‌‌ اسلام را بزنند / مردم در ۹ دی انقلاب را ‌بیمه کردند

تسنیم از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری  با اشاره به حماسه‌ی نهم دی اظهار داشت: مردم انقلابی و ولایتمدار تبریز هشتم دی  سال 88 کفن‌پوش در خیابان‌ها حاضر شدند و یوم‌الله را رقم زدند.

وی ادامه داد: مستکبران در اصل با «اسلام» مشکل دارند و آن دینی را می‌خواهند که به فریاد مظلومان نرسد و استقلال و آزادگی را تبلیغ نکند، در فتنه 88 نیز می‌خواستند ریشه‌ اسلام را بزنند اما مردم اجازه ندادند.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه فتنه‌ 88 پیش زمینه‌هایی داشت و به یک‌باره رخ نداد، خاطرنشان کرد: بر اساس مستندات نطفه‌ فتنه 88 را سال‌ها قبل با مشارکت آمریکا، صهیونیست‌ها، انگلیس و حتی برخی کشورهای اروپایی همچون هلند بسته بودند اما انتخابات ریاست‌جمهوری بهانه‌ای شد تا با ادعای کذب تقلب، فتنه‌شان را ظهور و بروز دهند.

وی با بیان اینکه سران فتنه و پیروان آنان اصل نظام و انقلاب اسلامی را به بهانه‌ واهی تقلب نشانه گرفتند، یادآور شد: در آن روزها قلب انقلابی‌ها و دلدادگان به انقلاب اسلامی با جسارت فتنه‌گران به امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب به درد آمد.

آیت‌الله شبستری با اشاره به آشوب 8 ماهه‌ فتنه‌گران، تصریح کرد: در طول این مدت نظام و ملت با فتنه‌گران با مسالمت رفتار می‌کرد و به امید اصلاح و توبه‌ آنان در برابر جسارت‌هایشان خویشتن‌داری می‌کرد اما در عاشورای 88 فتنه‌گران با جسارت به دستگاه امام حسین (ع) هم ماهیت خود را برای کسانی که تردید داشتند نمایان ساختند و هم زمینه‌ اتحاد ملی برابر خود را فراهم کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام متذکر شد: ملت ایران در فتنه‌ 88 پاسخ در خور شأنی به مسببان این وقایع تلخ دادند و همین بصیرت نیز تاکنون ایران اسلامی را در برابر فتنه‌های مختلف بیمه کرده است.

برچسب ها معروف نیوز

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بانک فیلم

نرم افزارهای مذهبی موبایل

تصاویربرگزیده

سبک زندگی اسلامی (لطفا برای نمایش تصاویرباکیفیت برروی تصویرموردنظرکلیک کرده وتصویررا در رایانه تان ذخیره کنید)