نرم افزارهای برگزیده

احیاگر معروف

سرباز کوچک ولایت ،آمرمعروف وناهی منکر

سایت های ویژه کودک ونوجوان

جستجو

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

سرداران دفاع مقدس

پیوندهای تصویری

bayanbox.ir bayanbox.ir bayanbox.ir

تبلیغات سایت

آرشیو سایت
۰

آتش انتقام ملت ایران دودمان تروریست‌ها را خواهد سوزاند‌

معروف نیوز

آتش انتقام ملت ایران دودمان تروریست‌ها را خواهد سوزاند‌

آتش انتقام ملت ایران دودمان تروریست‌ها را خواهد سوزاند‌

سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح که به منظور دیدار با مراجع عظام تقلید صبح امروز به قم سفر کرده است، در جمع نیرو‌های مسلح استان قم در حسینیه امام صادق (ع) سپاه علی ابن ابیطالب (ع) با بیان اینکه شاهد حضور وصف‌ناپذیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بودیم، اظهار داشت: مردم ما با فشار سنگین اقتصادی و عملیات روانی دشمن مواجه هستند؛ اما با بصیرت انقلابی خود در صحنه حاضر شدند و پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان دادند. این امر نشان از بصیرت و آگاهی و درک موقعیت مردم است که جای قدردانی دارد.
 
وی افزود: این حضور پرشور مردم مسئولیت همه را چند برابر کرد به ویژه ما که در نیرو‌های مسلح موظف هستیم با حداکثر توان و ایثار و فداکاری، ماموریت‌های سنگین دفاعی و امنیتی را به نحو احسن انجام دهیم و از امنیت پایدار کشور که با رشادت شهدا به دست آمده حفاظت کنیم.

سرلشکر باقری با قدردانی از هماهنگی و وحدت میان نیرو‌های مسلح گفت: انقلاب اسلامی پدیده بی‌نظیر و هدیه خداوند بر ما است که نتیجه ۱۴قرن تلاش علما و مجاهدان بوده است.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: قدر انقلاب را شاید ما درست ندانیم؛ اما در صحبت با دیگران در کشور‌های مختلف متوجه می‌شویم که از چه نعمتی برخورداریم چرا که مردم کشور‌های دیگر بار حقارت مستکبران را تحمل می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این برکتی است که در اختیار این نسل قرار گرفته و متوجه می‌شویم که باید از این نعمت محافظت کنیم.

باقری اضافه کرد: ایران در طول تاریخ شکست‌ها و حقارت‌های زیادی را متحمل شده (جنگ با روسیه و از دست دادن سرزمینمان در شمال کشور یا در جنگ اول و دوم جهانی و پس از آن هم حکومت پهلوی) که نشان می‌دهد ما در چه وضعی بودیم و امام خمینی و شهیدان چه کار بزرگی کردند.

وی ابراز داشت: ملت ما نمونه‌ای در جهان ندارد و به همین دلیل باید از انقلاب محافظت‌ کنیم. این حفاظت ابعاد مختلفی دارد که مهم‌ترین آن حفاظت از تمامیت ارضی کشور و برقراری امنیت پایدار است که کاری سنگین و سختی است.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح متذکر شد: تهدیدات علیه ملت ما تنوع داشته، اما هیچ‌گاه پایان نیافته به گونه‌ای که در چهل سال گذشته مشکلات فراوان در مرز داشته‌ایم، کودتا داشته‌ایم با تروریسم مواجه بودیم، با جنگ هشت ساله مواجه بوده‌ایم و پس از عراق و افغانستان کشور ما را یک دهه مورد تهدید قرار دادند.
سرلشکر باقری تصریح کرد: دشمن به دنبال یک شوک و پیروزی کوتاه‌ مدت است، اما چنین چیزی در ایران اسلامی ممکن نیست، از آنجایی‌ که دشمن از تهدیدات سرد ناامید شده امروز به تهدیدات نرم، ترور، جاسوسی، سایبری، فرهنگی و اموری مانند آن روی آورده است، اگر گروهکی در کشور پاکستان با پول و سلاح عربستان و امارات لانه کرده و با نفوذ دادن نفراتی به کشور چنین اقدامات تروریستی انجام می‌دهد باید بداند آتش انتقام ملت ایران، دودمان آن‌ها را خواهد سوزاند.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم اضافه کرد: از آنجایی‌ که ملت ایران در جبهه حق قرار گرفته هیچ کشوری را یارای مبارزه و مقابله با آن نیست، اگر ملت ایران با تمام قوا وارد میدان شود مدد و نصرت الهی به کمک ما خواهد آمد، سختی و مرارتی که نیروهای مسلح‌های کشور در ابعاد مختلف بر عهده‌ دارند سخت‌ترین مسئولیت در بین سایر مشاغل موجود در سطح کشور است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اهمیت منطقه خاورمیانه عنوان کرد: با یک نگاه اجمالی به جهان می‌توان متوجه شد که ایران در منطقه خاصی از جهان واقع‌ شده و تمام کشورهای قدرتمند دنیا سودای رهبری بر جنوب غرب آسیا دارند، هر کشوری که بتواند رهبری جنوب غرب را کسب کند می‌تواند رهبری جهان را نیز به دست آورد، جنوب غرب آسیا امروز مرکز و قلب کره زمین است.

سرلشکر باقری متذکر شد: با امنیت و ثباتی که امروز در کشور وجود دارد امکان هرگونه سرمایه‌گذاری و ایجاد زیرساختی در آن ممکن شده، اگر سرمایه‌گذاری میل به سرمایه‌گذاری در ایران را ندارد به مسائل اقتصادی برگشته و این مسئله ربطی به نیروهای مسلح ندارد. ارتقای توان نیروهای مسلح از مطالبات همیشگی مقام معظم رهبری است، اگر امروز دشمن جرات تهدید و تجاوزی ندارد به دلیل همین روحیه آمادگی و توان عظیم نیروهای مسلح کشور است.

منبع:خبرگزاری دفاع مقدس

برچسب ها معروف نیوز

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بانک فیلم

نرم افزارهای مذهبی موبایل

تصاویربرگزیده

سبک زندگی اسلامی (لطفا برای نمایش تصاویرباکیفیت برروی تصویرموردنظرکلیک کرده وتصویررا در رایانه تان ذخیره کنید)