نرم افزارهای برگزیده

احیاگر معروف

سرباز کوچک ولایت ،آمرمعروف وناهی منکر

سایت های ویژه کودک ونوجوان

جستجو

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

سرداران دفاع مقدس

پیوندهای تصویری

bayanbox.ir bayanbox.ir bayanbox.ir

تبلیغات سایت

آرشیو سایت
۰

راهپیمایی گسترده مردم انقلابی شهرهای مختلف در محکومیت اغتشاشات

معروف نیوز

راهپیمایی گسترده مردم انقلابی شهرهای مختلف در محکومیت اغتشاشات/بیعت دوباره مردم با انقلاب و ولایت‌فقیه +تصاویر

مراسم راهپیمایی پرشور مردمی علیه هنجارشکنان، اغتشاش‌گران و بی‌حرمتی‌ها و بیعت دوباره با انقلاب و ولایت فقیه در بسیاری از نقاط کشور در حال برگزاری است.

به گزارش  خبرگزاری تسنیم گروه استانها،  مراسم راهپیمایی  مردمی علیه هنجارشکنان، اغتشاش گران و بی‌حرمتی‌ها از صبح امروز  با حضور اقشار مختلف مردم در بسیاری از نقاط کشور  آغاز شده است.

در روزهای گذشته نیز مراجع عظام تقلید و سران قوا و  شخصیتهای سیاسی و فرهنگی کشور همچنین نهادها، احزاب  و تشکلها با محکومیت اقدامات اغتشاشگرها مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی‌ ها فراخوانده بودند.

در این بین حضور نسل‌های مختلف انقلاب از نوزاد که در آغوش مادر است تا پیرمردی که می‌گوید از ابتدای انقلاب تا امروز در همه راهپیمایی‌ها شرکت کرده است قابل توجه است.

راهپیمایی مردمی علیه هنجارشکنان روزهای اخیر در استان کرمانشاه آغاز شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، راهپیمایی پرشور مردمی در محکومیت هنجارشکنان روزهای اخیر همزمان با تمام شهرستان‌های استان از لحظاتی قبل و از چهارراه مدرس تا میدان آزادی کرمانشاه امروز چهارشنبه 13 دی ماه در کرمانشاه آغاز شد.

این راهپیمایی در سایر شهرستان‌های استان نیز به صورت یکپارچه و با حضور اقشار مختلف مردم آغاز شد.

راهپیمایی شهرستان قصرشیرین از مقابل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمت میدان المهدی(عج)، سرپل‌ذهاب در مجموعه ورزشی احرار، سنقر و کلیایی در میدان سپاه پاسداران، ثلاث‌باباجانی در میدان معلم، جوانرود در مسجد جامع جدید، صحنه در مسجد امام حسین(ع)، دالاهو در مقابل مسجد المهدی(عج)، کنگاور از مقابل میدان آزادی به سمت میدان حضرت امام خمینی(ره)، اسلام‌آباد غرب از میدان امام خمینی(ره) به سمت مسجد جامع، هرسین از میدان آزادی به سمت مسجد آیت‌الله حجتی(ره) و گیلانغرب از میدان 22 بهمن به سمت میدان توحید برگزار می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: همزمان با راهپیمایی عظیم مردم کرمانشاه در محکومیت اغتشاشگران محدودیت‌های ترافیکی در سطح شهر اعمال می‌شود.

سرهنگ فضل‌الله شیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: این محدودیت‌ها از همان ساعات اولیه صبح به خاطر امنیت ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور همشریان به‌ویژه راهپیمایان در خیابان مدرس اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهور افزود: در این مدت خودروهای پارک شده در کنار خیابان‌ها نیز به منظور تسهیل در عبور و مرور راهپیمایان به خارج از محدوده منتقل می‌شوند از این رو شهروندان از پارک خودروهای خود در خیابان مذکور خودداری کنند.

شیری با بیان اینکه راهپیمایی مردمی در محکومیت اغتشاشات اخیر ساعت 10 صبح در محدوده چهار راه مدرس تا خیایان آزادی برگزاری می‌شود، گفت: در مدت راهپیمایی از تردد خودروها از حد فاصل چهار راه مدرس تا میدان آزادی جلوگیری به عمل می‌آید.

وی به رانندگان توصیه کرد که برای سفرهای درون شهری از خیابان‌های جایگزین از جمله خیابان گمرک و شهید اشک تلخ برای تردد خود استفاده کنند.
تظاهرات مردمی علیه اغتشاشات اخیر در گرگان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مردم مومن و متعهد شهرستان گرگان برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و به منظور نمایش وحدت، اقتدار و همدلی و دادن پاسخ دندان‌شکن به اغتشاشات خیابانی چند روز گذشته صبح امروز به خیابان آمدند و فریاد مرگ بر فتنه‌گر سر دادند.

در این راهپیمایی خودجوش مردمی، اقشار و مجموعه‌های مختلف و گروه‌های مردمی در شهرستان گرگان از ساعت 10 صبح امروز در میدان مازنداران گرگان تجمع کرده و سپس به سمت میدان وحدت (شهرداری) گرگان حرکت کردند.

در این راهپیمایی اقشار مختلف مردمی، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان اسلام، روحانیون، جوانان و دانشگاهیان اساتید و آموزش پرورش، کسبه بازاریان استان گلستان حضور داشتند و شعارهای مرگ بر امریکا، مرگ بر فتنه گر، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و دشمنان اسلام و ایران زدند.

متاسفانه در چند روز گذشته تجمعاتی با محوریت مشکلات اقتصادی و مدیریت فتنه‌گران در شهرستان گرگان برگزار شده بود.

مردم استان گلستان بیش از 4 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده اند و همیشه در صف مقدم مقابله با دشمنان انقلاب بوده‌اند.

حضور با شکوه مردم گلستان در محکومیت هنجارشکنان روزهای اخیر

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، 9 دی ماه سال 88 مردم برای دفاع از عاشورا و عزت و سربلندی نظام که 8 ماه در آتش فتنه می‌سوخت به میدان آمدند و حضور گسترده مردم در میادین انقلاب اسلامی سبب شد که بساط فتنه‌گران برچیده شود.

در سالروز چنین حماسه‌ای بزرگ، دشمنان از نارضایتی‌ها نسبت به شرایط اقتصادی و برنامه بودجه 1397 سوء استفاده کردند و درصدد این بودند که این روز حماسی و تاریخی را با آشوب و فتنه خیابانی تیره و تار کنند.

پاره کردن پرچم جمهوری اسلامی، بنرهای مزین به عکس مقام معظم رهبری و آتش کیشدن حسینیه و کشتن چندین نفر از هموطنان در مناطق مختلف کشور سبب شد که احساسات مردم ولایتمدار گرگان جریحه‌دار شد و 13 را روز نحسن فتنه‌گران و یوم الله دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی بسازند.

مراسم راهپیمایی مردمی علیه هنجارشکنان، اغتشاش گران و بی‌حرمتی‌ها از صبح امروز همزمان با بسیاری از نقاط کشور، با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان گرگان مرکز استان گلستان برگزار شد.

مردم مومن و متعهد شهرستان گرگان برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و به منظور نمایش وحدت، اقتدار و همدلی و دادن پاسخ دندان‌شکن به اغتشاشات خیابانی چند روز گذشته صبح امروز به خیابان آمدند و فریاد مرگ بر فتنه‌گر سر دادند.

در این راهپیمایی خودجوش مردمی، اقشار و مجموعه‌های مختلف و گروه‌های مردمی در شهرستان گرگان از ساعت 10 صبح امروز در میدان مازنداران گرگان تجمع کرده و سپس به سمت میدان وحدت (شهرداری) گرگان حرکت کردند.

شعار "مرگ بر منافق فتنه‎گر" و " این همه لشکر آمد به عشق رهبر آمده" مرگ بر آمریکا، "مرگ بر اسرائیل" و مرگ بر آل سعود خبیث" و همچنین " با دست‌نویس‌های " نه اختلاس نه برجام مقاومت یک کلام" نشان دادند که پای آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ایستادند.

مردم شهرستان گرگان امروز کفن‌پوش شدند و با این حرکت نشان دادند گرچه در روزهای گذشته در برابر داعش خبیث و گروه‌های تکفیری مدافع حرم بودند امروز مدافع حریم ولایت هستند و اجازه تخطی به هیچ فردی را نمی‌دهند.

مردم امروز در فتنه دشمنان با ایجاد مشکلات معیشتی و اقتصادی سربلند بیرون آمدند و نشان دادند که هیچ چیزی نمی‎تواند مانع صلابت و اقتدار انقلاب اسلامی شود و امروز مسئولان وظیفه دارند که در برابر این مردم فهیم با روحیه جهادی عمل کنند تا بار هزینه‎های معیشت مردم کمتر شود.
راهپیمایی مردم قم در واکنش به اغتشاشات اخیر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم راهپیمایی مردم انقلابی قم در محکومیت اغتشاشات اخیر کشور و در حمایت از مطالبه‌های به‌حق مردم همزمان با سایر نقاط کشور صبح امروز از مصلی قدس برگزار شد.

مردم در این راهپیمایی با شعارهایی مانند "الله‌اکبر"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر غارت‌گر بیت‌المال"، "مرگ بر فتنه‌گر" و غیره علاوه بر حمایت از مطالبه به‌حق مردم در موضوعات معیشتی، اشتغال و گرانی، اقدام برخی افراد در اغتشاشات اخیر، حمایت استکبار از این تجمعات و تخریب اماکن عمومی را محکوم کردند.

آیت‌الله سعیدی امام‌جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در این مراسم، اقدام اغتشاشگران در آسیب رساندن به امنیت کشور را محکوم کرد.

خروش سرزمین آفتاب علیه اغتشاشات اخیر آشوبگران

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، مردم مومن و متعهد شهرستان اراک از ساعت 10 امروز و در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و به منظور نمایش وحدت، اقتدار و همدلی و دادن پاسخ دندان‌شکن به اغتشاشات خیابانی چند روز گذشته صبح امروز به خیابان آمدند و فریاد مرگ بر فتنه‌گر سر دادند.

در این راهپیمایی خودجوش مردمی، اقشارمختلف مردمی از پیر و جوان، زن و مرد، جوان و نوجوان در شهرستان اراک از ساعت 10 صبح امروز در میدان شهدای اراک  تجمع کردند.

حضور مردم در میدان شهدای اراک به حدی بالا است که سرریز جمعیت در خیابان مخابرات، خیابان شهید رجایی، خیابان شهید بهشتی و خیابان امیرکبیر و ابتدای پل خیبر حضور دارند و بارها از مردم درخواست شد به دلیل تراکم بالای جمعیتی قدری متراکم‌تر در میدان حضور یابند تا سایر مردمی که به خیل حاضران در این تجمع اضافه می‌شوند بتوانند در میدان مستقر شوند.

در این تجمع بزرگ علاوه بر مسئولان و اقشار مختلف مردم، قشرکارگری که بخش عمده جامعه استان مرکزی و شهر اراک را به سبب وجود کارخانجات بزرک و مادر در این سرزمین حضور پرشوری دارند این درحالیست که کارگرانی که تا ماه‌ها قبل ببه دلیل تاخیر و عدم پرداخت حقوق معوقه اعتراض داشتند و حتی اخباری درباره مشکلات کارخانجاتشان شنیده می‌شود امروز در میدان اصلی اراک در دفاع از انقلاب و جمهوری اسلامی حضوری پررنگ دارند.

به طوریکه یکی از کارگران کارخانه هپکوی اراک که در این تجمع حضور داشت به خبرنگار تسنیم گفت: قشر کارگری با مشکلاتی روبرو است اما این مشکلات و مسائل مربوط به داخل کشور است و اجازه نمی دهیم خارج نشینان ضدانقلاب برای ما نسخه پیچی کنند و اجازه هیچ آشوب و رفتار آشوب‌گرانه ای به اغتشاش گران نمی دهیم.

وی عنوان کرد: همانطور که امروز صحنه نمایش حضور مردم در پشت سر ولایت و در دفاع از رهبری و انقلاب است قشر کارگری با حضور در این تجمع اعلام می کند حتی اگر مشکلات اقتصادی را برروس شانه خود تحمل ند اما هیچگاه یک قدم از آرمانهای انقلاب اسلامی و پیمان خود با ولایت عقب نخواهد نشست.

مردم در این تجمع با شعارهایی همچون "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده"، "ما همه با هم هستیم، مطیع رهبر هستیم"، "مرگ بر فتنه‌گر" و... علیه اغتشاش آشوب طلبان اعتراض کرده و آنها را محکوم کردند.

این درحالیست که هرلحظه بر تراکم جمعیت و حضور مردم و مسئولان در کنار مردم در این تجمع بزرگ مردمی افزوده می شود و میدان شهدای اراک و خیابان های اطراف مملو از جمعیت متراکم مردمی است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی امام‌جمعه اراک و عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری در این مراسم، اقدام اغتشاشگران در آسیب رساندن به امنیت کشور را محکوم کرد.
اعلام انزجار مردم نهاوند از اغتشاشگران حوادث اخیر

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نهاوند، مردم مومن و همیشه در صحنه نهاوند صبح امروز با برگزاری راهپیمایی پرشور، تحرکات و اغتشاشات اخیر عده‌ای فریب خورده و عوامل پشت صحنه وقایع اخیر این شهرستان را محکوم و با رهبری انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت مجدد کردند.

مردم ولایتمدار نهاوند همزمان با بسیاری از شهرها سراسر کشور از میدان ابوذر تا میدان امام (ره) را پیموده و با بیان شعارهایی مانند" مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسراییل" و" مرگ بر فتنه‌گر" از دشمنان نظام اسلامی اعلام انزجار کرده  و با سردادن  شعارهایی مانند "این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده"،" ای رهبر آزاده آماده‌‌ایم آماده" مهر تایید دیگری بر سند ولایتمداری و انقلابی‌گری خود زدند.

امام جمعه نهاوند نیز با حضور در این راهپیمایی با شکوه  ضمن قدردانی از بصیرت، آگاهی، غیرت و ولایتمداری مردم نهاوند و حضور گسترده آنها در این اجتماع عظیم اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا کنون دشمنان ما با به راه انداختن فتنه‌های مختلف در کشور به دنبال آزمایش مردم در وفاداری به انقلاب اسلامی بوده‌اند.

حجت الاسلام مغیثی نیا با بیان اینکه اتفاقات رخ داده در کشور نشان می‌دهد که دشمنان فتنه جدیدی را دنبال می‌کنند، اظهار داشت: همه ما می‌دانیم طراحان این فتنه  همانند گذشته آمریکا، آل سعود، رژیم صهیونیستی  و بدخواهان ملت ایران هستند.

وی گفت: دشمنان نظام اسلامی ایران  به‌دنبال گرفتن انتقام از ملت ایران هستند چرا که حکومت اسلامی ما توانست ضمن نابودی داعش و حمایت از جبهه مقاومت، نفشه‌های آنها در منطقه را نقش بر آب کند.

مغیثی نیا با تاکید براینکه همه اقشار مختلف جامعه که دغدغه نسل جوانان را دارند باید این نسل را نسبت به دسیسه‌های دشمنان آگاه سازند تا تبدیل به ابزاری در دست دشمنان ملت نشوند ابراز کرد: نوجوانان و جوانان ما  باید بدانند برای حفظ انقلاب اسلامی ایران، 250 هزار شهید گلگلون کفن جان خود را فدا کرده‌اند.

امام جمعه نهاوند با اشاره به اینکه استقلال و عظمت ایران اسلامی با قیمت گزافی به دست آمده است تاکید کرد: کشور ایران توانسته   به برکت  انقلاب اسلامی ایران  به موفقیت‌های بسیاری در بخش موشکی، هسته‌ای، ماهواره‌ای و غیره دست یابد که لازم است این موفقیت‌های در جامعه بیان شود.

وی با بیان اینکه امروز فضای مجازی وجدان و بصیرت مردم ایران را هدف قرار داده است عنوان کرد: برای در امان ماندن از دسیسه‌های دشمنان در این عرصه پرخطر لازم است مردم هوشیاری خود را حفظ کنند.

 مغیثی‌نیا افزود: مسئولان  نظام بدانند خدمتگزار مردم بودن افتخار بزرگی برای آنها به شمار می‌آید  پس باید تا جایی که توان دارند در خدمت‌رسانی به مردم کوتاهی نکنند.

وی درباره اتفاقاتی که چند روز پیش  در استان رخ داد، گفت: عوامل فریب خورده‌ای که پرچم ایران اسلامی را آتش زدند  نه ایرانی هستند و نه مسلمان به همین دلیل از دستگاه قضایی می‌خواهیم آنها را به اشد مجازات برساند.

امام جمعه نهاوند با تاکید براینکه ولایتمداری مردم شهید پرور نهاوند در کشور زبانزد است  تصریح کرد: فتنه‌گرا ن یا مزدور هستند یا  توسط دشمنان فریب خورده‌اند.
بوشهری‌ها اعمال اغتشاش‌گران را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار بوشهر صبح امروز در اقدامی خودجوش در حمایت از مقام معظم رهبری، ارزش‌های انقلاب اسلامی و  محکوم کردن اعمال آشوبگران به خیابان‌ها آمدند و خواستار برخورد قاطع با آشوب‌گران شدند.

این راهپیمایی که از  دبیرستان حجاب تا میدان امام(ره) بوشهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان، نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، استاندار، خانواده معظم شهدا، دانشجویان، دانش‌آموزان و قشرهای مختلف برگزار شد مردم بوشهر در مسیر راهپیمایی شعارهای ملت ما بیدار است از فتنه‌گر بیزار است، قوه قضاییه اقدام انقلابی، راه امام و شهدا زنده است نهضت ما همیشه پاینده است، ما انقلابی هستیم پشت سر ولایت هستیم و مطالبات مردم هرگز نشه فراموش سر دادند.

ما همه با هم هستیم -  یار ولایت هستیم،  فتنه‌گران رسوایند- نوکر آمریکایند، مرگ بر فتنه‌گران خائن، سیلی زدیم به صورت آمریکا- با وحدت ملت آگاه ما، منافق منافق این آخرین پیام است - ملت انقلابی آماده قیام است، تا پای جان حامی انقلابیم - پیرو رهبر و خط امامیم، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از دیگر شعارهای راهپیمایان بوشهری بود.

راهپیمایان ضمن محکوم کردن اقدام‌های اغتشاش‌گران، اعلام کردند مانند همیشه حامی حریم ولایت هستند و اجازه نمی‌دهیم فتنه‌گران امنیت کشور را به خطر بیندازند.

آیت‌الله صفایی بوشهری: دشمنان دنبال ایجاد مسئله برای ملت ایران هستند

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در مراسم راهپیمایی میثاق با ولایت با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک تحول و حرکت تاریخی در جهان ایجاد کرد اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک تحول و حرکت تاریخی در جهان اسلام ایجاد کرد و به انسان کرامت انسانی داد.

نماینده ولی فقیه  در استان بوشهر با بیان اینکه دشمنان همواره در پی سقوط انقلاب اسلامی و نابودی آن هستند تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی از اوائل انقلاب درصدد ضربه زدن به انقلاب بودند و همواره در تلاش هستند که انقلاب را دچار تخریب  و سقوط کنند.

امام جمعه بوشهر از ایجاد آشوب و تخریب در ایران اسلامی با ترفندهای دشمنان خبرداد و تاکید کرد: برای ایجاد فتنه‌های گوناگون دشمنان داخلی و خارجی  برنامه‌های گوناگون طراحی می‌کنند که با بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران خنثی می‌شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری، جنگ تحمیلی و سایر توطئه‌های دیگر را نمونه‌ای از دسیسه دشمن و فتنه‌های آنان علیه ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: مردم ایران هر گاه نیاز بود که ترفندهای دشمنان خنثی شود با حضور حماسی  و با اقتدار در صحنه یکی پس از دیگری ترفندها و فتنه‌های دشمنان را محکوم و خنثی کردند.

نماینده ولی فقیه  در استان بوشهر با بیان اینکه دشمن دنبال حل مسئله در ایران نیست تاکید کرد: استکبار جهانی از جمله آمریکا و ایادیش در منطقه  برای ملت و نظام اسلامی ایران به دنبال ایجاد مسئله است و در این شرایط مردم باید دشمن شناس باشند و حرکت‌های آنان را شناسایی کنند.

امام جمعه بوشهر با قدردانی از حضور حماسی مردم بوشهر در راهپیمایی میثاق  با ولایت افزود: مردم با حضور حماسی خود به دشمن نشان دادند که همیشه در صحنه هستند و هر روز 9 دی دیگری در ایران است و در صورت لزوم مردم همیشه در صحنه حضور دارند.
آیت‌الله حسینی بوشهری: ملت ایران چشم طمع برای برطرف کردن مشکلات به دشمنان ندوخته‌اند

آیت‌الله  سیدهاشم حسینی‌بوشهری ظهر امروز در مراسم راهپیمایی میثاق با ولایت در جمع خبرنگاران در بوشهر با قدردانی از حضور حماسی مردم بوشهر در راهپیمایی محکوم کردن اغتشاشات و ترفندهای دشمنان انقلاب اسلامی اظهار داشت:دشمنان سالهاست با  ملت ایران دشمنی دارند و استکبار جهانی و همپیمانانش از فضاهای گوناگون در ایران سوء استفاده و حمایت می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر تقویت همدلی و وحدت در جامعه افزود: اگر وحدت و همدلی بین مردم با مردم، مسئولان با مردم و مسئولان با مسئولان در فضای کشور وجود داشته باشد دشمن نمی‌تواند از فضاهای مختلف سوء استفاده و حمایت کند.

امام جمعه قم با تاکید بر این نکته که رهبر معظم انقلاب اسلامی همه امور را رصد می‌کنند تصریح کرد: باید گوش به فرمان ولایت فقیه رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم چراکه معظم‌‌له به عنوان رهبری بیدار و آگاه همه امور را رصد و هم دوستان و هم دشمنان انقلاب را به ما معرفی می‌کنند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، حضور  این چنینی مردم در راهپیمایی را پاسخ دندان شکنی به دشمنان و فتنه‌گران  دانست و خاطرنشان کرد: پیام رسای این راهپیمایی این است که ملت به خدا متکی و وابسته است و هیچ اتکایی به دشمنان برای برطرف کردن مشکلات خود ندارد.

حسینی بوشهری با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه بیان کرد: در جامعه مشکلات و نابسامانی معیشتی و اقتصادی وجود دارد ولی برای برطرف کردن این مشکلات ملت ایران، هیچگاه چشم طمع و حمایت به دشمن ندوخته و برای برطرف کردن مشکلات روی پای خودشان ایستاده‌اند.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر توجه مسئولان به حل مشکلات اقتصادی جامعه تصریح کرد: انتظار می‌رود مسئولان به مشکلات  معیشتی و مطالبات مردم رسیدگی کنند تا دشمن نتواند از این فضاها  اهداف خود را محقق کند.

حسینی‌بوشهری با بیان اینکه دشمن از هر سوژه‌ای علیه ملت برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کند تاکید کرد: روزهای آغاز این حرکت‌ها با مطالبات به حق مردم شروع شد و دشمن از این فضا برای اجرای فتنه‌های خود استفاده و فضای کشور را مسموم کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نمی‌توان  مشکلات اقتصادی مردم را انکار کرد گفت: با توجه به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی  و اینکه مردم راضی نیستند مشکلاتشان را با دشمن درمیان بگذارند باید حل این مطالبات مورد توجه قرار بگیرد.

امام جمعه قم با بیان اینکه دشمن در 38 سال گذشته به اهداف خود در تخریب نظام اسلامی دست نیافته است افزود:دشمنان از جمله استکبار جهانی، انگلیس، رژیم صهیونیستی و شیوخ منطقه کاری که در  38 سال گذشته نتوانستند انجام دهند با نفوذ در بدنه مردمی قصد دارند این اقدامات را انجام دهند.

حسینی بوشهری با بیان اینکه این حضور گرم و انقلابی مردم ترفندهای دشمنان را خنثی کرد افزود: ملت ایران نه تنها امروز بلکه اگر دهها بار دیگر نیاز باشد در صحنه حضور داشته باشند حماسه می‌آفریدند تا به ترامپ، اروپائیان و مرتجعین منطقه با فریاد رسا اعلام کنند ملت ما متکی به خدا و خودش است و مشکلات خودشان برطرف می‌کند و نیاز به حمایت هیچ کس نیست.
ثبت حماسه‌ ماندگار دیگری در کارنامه ولایتمداری مردم استان خوزستان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، امروز 13 دی‌ماه بار دیگر مردم شهیدپرور و غیور خوزستانی همزمان با سراسر کشور با شرکت در راهپیمایی "شکوه وحدت" مهر تثبیتی بر کارنامه ولایتمداری خویش حک کردند و با اعلام برائت از اهانت‌کنندگان به غرور ملی کشورمان راه خود را از بیگانگان جدا ساختند.

چند روز گذشته اعتراض به حقی که شهروندان شاکی از عملکرد دولت برای رسیدن به مطالبات بر حق خود داشتند به دلیل عده‌ای سودجو از محوریت اصلی که همان دغدغه های معیشتی بود، خارج شد.

اغتشاشات و آشوب‌های سازمان یافته که توسط بیگانگان و رسانه‌های ضد انقلاب خط دهی می‌شد سبب شد که اعتراضات به جای رساندن دغدغه‌های مردم به گوش مسئولان، فقط آثار سوئی از جمله توهین به مقدسات اسلام و ایران و به آتش کشاندن نماد کشور همچنین بی احترامی به شهدای گرانقدر که غیر قابل جبران هستند را به جای بگذارد.

فتنه گران با فتنه‌های تکراری و سر دادن شعارهای استکباری و ضد اسلامی همچنین به آتش کشاندن و تخریب اموال عمومی در همان ساعات ابتدایی تجمعات، ماهیت اصلی خود را نشان دادند و این موضوع سبب شد که مردم معترض نسبت به وضعیت معیشتی نیز در همان لحظه از مسیر حرکت فتنه گران جدا و به صف ولایتمداران ولایی ملحق شوند.

خارج شدن مردم معترض به وضعیت معیشتی و اقتصادی خوزستان از صف آشوبگران حاکی از آن است که همچنان مردم این خطه از کشور همچون جهاد بی وقفه در هشت سال جنگ تحمیلی  ولایتمدار بوده و نسبت به دوست و دشمن و نوع ابراز همدردی هر یک از آنها هوشیار و آگاه هستند.

هوشیاری و آگاهی به موقع مردم ولایتمدار خوزستان و جدا کردن صف اعتراضشان از آشوب‌گران سبب شد فتنه‌های رنگارنگ و استکباری جهان غرب نه تنها نقش بر آب شود بلکه دروغ بودن اخبار مخابره شده از طریق رسانه‌های خارجی  که مانند طبل تو خالی فقط صدا داشته و هیچ کمکی به قشر مستضعف جامعه و حمایت از حقوق بشر ندارند را بیش از پیش آشکار سازد.

امروز نیز مردم شهید پرور، غیور و حماسی استان خوزستان در راستای سرکوب کردن فتنه‌های فتنه‌گران و اغتشاشات اخیر با حضور در راهپیمایی نشان دادند که نه تنها حامی و سرباز ولی فقیه هستند بلکه معتقدند باید با آشوبگران و مخلان امنیت به طور جد برخورد شود.

اهوازی‌ها کار اغتشاشگران را یکسره کردند

راهپیمایی «شکوه وحدت» امروز چهارشنبه 13 دی ماه سال 1396 با حضور ده‌ها هزار نفر از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه کلانشهر اهواز برگزار شد.

این راهپیمایی از میدان مولوی اهواز واقع در منطقه امانیه آغاز شد و همشهریان سردار سرلشکر شهید علی هاشمی، فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفرصادق(ع) با حضور خود در این راهپیمایی حماسه دیگری را در تاریخ ثبت کردند.

پیر و جوان و مرد و زن و کودک و نوجوان اهوازی امروز همگام با آحاد ملت ایران به خیابان‌های شهر آمدند و مطالبات به حق خود را فریاد زدند.

فقر و فساد و تبعیض حزب‌الله به پا خیز، نه اختلاس نه ذلت این است ندای ملت، فتنه گر بی ریشه اهواز حلب نمی‌شه، فقر و فساد و تبعیض نابود باید گردد از جمله شعارهای عدالت محوری مردم اهواز در راهپیمایی «شکوه وحدت» امروز بود.

مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه گر و مرگ بر آل سعود نیز از دیگر شعارهایی بود که امروز مردم غیور و متحد اهواز یک صدا فریاد زدند.

خانواده‌های معظم شهدای والامقام نیز پا به پای مردم اهواز به میدان آمدند و از دولت خواستند به وضعیت معیشت مردم رسیدگی کند.

خانواده شهدای مدافع حرم از جمله خانواده شهید محمود مراداسکندری، خانواده شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر، خانواده شهید رضا عادلی کردزنگنه، خانواده شهید عبدالکریم اصل غوابش نیز همگام با مردم غیور و انقلابی اهواز در راهپیمایی «شکوه وحدت» امروز حضور یافتند.

همچنین دوستان و همرزمان سردار شهید سید جاسم نوری، سردار شهید محمدرضا علیخانی، سردار شهید فرامرز رضازاده، سردار شهید هادی کجباف، شهید حبیب جنت‌مکان، شهید جبار عراقی، سردار شهید جانمحمد علی‌پور، سردار جاویدالاثر شهید روزبه هلیسایی، شهید محمد ظهیری و شهید رضا ملایی نیز با حضور در راهپیمایی «شکوه وحدت» اقدامات اغتشاشگران را محکوم کردند.

هزاران نفر از مردم اهواز قبل از آغاز رسمی راهپیمایی با حضور در میدان مولوی و خیابان‌های اطراف بر علیه اغتشاشگران شعارهایی سر دادند.

در این راهپیمایی مردم اهواز با گذشتن از پل سردار سرلشکر سید محمدحسین علم‌الهدی وارد خیابان سلمان فارسی شدند و پس از آن به سمت چهار راه آبادان حرکت کردند.

چهار راه سلمان فارسی اهواز نیز امروز مملو از جمعیتی بود که آمده بودند تا اقدامات اغتشاشگران و افراد فرصت طلب را محکوم کنند.

با گذشت 2 ساعت از راهپیمایی «شکوه وحدت» برخی از شرکت‌کنندگان هنوز در مسیر بودند تا خود را به چهار راه آبادان محل تجمع ده‌ها هزار نفری مردم اهواز برسانند.

دانشجویان، اساتید دانشگاه، دانش‌آموزان، معلمان، اصناف، بازیاریان، طلاب، روحانیون، اساتید حوزه علمیه، بسیجیان، رزمندگان اسلام، ایثارگران و مدافعان حرم نیز در این راهپیمایی حضور داشتند.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز نیز در راهپیمایی «شکوه وحدت» امروز شرکت کرد و به سخنرانی پرداخت.

آیت‌الله سید علی شفیعی نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله سید طیب موسوی از علمای استان خوزستان و تولیت حوزه علمیه امام جعفرصادق(ع) اهواز و آیت‌الله سید علی حسینی نیز در «شکوه وحدت» امروز حضور یافتند.

آیت‌الله محسن حیدری امام جمعه موقت اهواز و آیت‌الله عبدالکریم فرهانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز با حضور در راهپیمایی «شکوه وحدت» اقدامات اغتشاشگران را محکوم کردند.

نکته قابل ذکر راهپیمایی «شکوه وحدت» مردم اهواز حضور بی‌نظیر جوانان پرشور اهوازی بود که از ساعات نخست امروز خود را به میدان مولوی رساندند و تا پایان برنامه نیز حضور داشتند.

استاندار خوزستان، نمایندگان مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، محمدجعفر فلسفی رئیس شورای اهواز و ناصر سودانی رئیس دانشگاه امیرالمومنین(ع) نیز در کنار مردم سلحشور در راهپیمایی «شکوه وحدت» شرکت کردند.

ورزشکاران و مدال‌آوران ورزش‌های مختلف از جمله ورزش‌های رزمی نیز در راهپیمایی «شکوه وحدت» حضور یافتند و با آرمان‌های انقلاب اسلامی پیمانی دوباره بستند.

نیروی انتظامی و بسیج نیز با اقتدار در راهپیمایی «شکوه وحدت» حضور یافتند و برقراری نظم و امنیت آن را تا پایان برنامه بر عهده داشتند.
خروش انقلابی مردم خراسان شمالی علیه فتنه 96

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ مردم انقلابی و غیرت‌مند خراسان شمالی از صبح امروز با حضور در میادین اصلی و خیابان‌های شهرهای استان٬ در تظاهراتی گسترده و چندهزار نفری٬ اقدامات اغتشاش گران در حوادث اخیر را به شدت محکوم کردند.

هزاران نفر از مردم بجنورد٬ با حضور در راهپیمایی شکوه وحدت٬ از  مسجد امام‌خمینی این شهر تا مسجد انقلاب بجنورد را راهپیمایی کرده و با سردادن شعارهایی نظیر٬ «مرگ بر فتنه گر»٬ «مرگ بر منافق» و «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل»٬ عمق کینه و نفرت خود را از اقدامات ساختارشکنانه ضدانقلاب در حوادث اخیر بروز داده و این اقدامات  را محکوم کردند.

حضور گسترده مردم بجنورد و سایر شهرهای استان در این راهپیمایی٬ وصف ناپذیر و در تاریخ انقلاب اسلامی کم نظیر بود. بسیاری از شاهدان عینی معتقدند٬ این حضور و شکوه وحدت مردم استان خراسان شمالی٬ در تاریخ افتخارات مردم استان ثبت و ضبط خواهد شد.

گزارش خبرنگاران تسنیم از سایر شهرهای استان نیز حاکی است٬ مردم همیشه در صحنه شهرهای خراسان شمالی٬ با حضور آگاهانه خود٬ برگی از بیداری و شکوه این ملت بزرگ را در دفتر افتخارات خراسان شمالی ثبت کردند.
خروش مردم لرستان علیه آشوبگران؛ تجدید عهده دوباره مردم با ولایت و انقلاب

به گزارش تسنیم از خرم آباد، مردم استان لرستان همزمان با سایر نقاط کشور امروز چهارشنبه در یک راهپیمایی گسترده اغتشاشات اخیر را محکوم کردند.

 مردم استان لرستان در حالی که کمتر از یک ساعت با آغاز رسمی راهپیمایی مانده بود،در مسیرهای تعیین شده به جمعیت حاضر در راهپیمایی پیوستند.

راهپیمایان تصاویری از امام راحل، رهبر معظم انقلاب را در دست داشتند و پرچم جمهوری اسلامی ایران را در شهرهای مختلف استان لرستان با اهتزاز در آوردند و زیر سایه این پرچم شعار مرگ بر منافق سر دادند.

مردم لرستان همچنین در این راهپیمایی با شعارهایی از جمله مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر ضد ولایت فقیه انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی ابراز داشتند؛  زنان لرستان نیز در این راهپیمایی در حالی که برخی از آنها کودکان خردسال خود را در آغوش داشتند به جمعیت راهپیمایان پیوستند و انزجار خود را از اقدامات اغتشاش گران به نمایش گذاشتند.

مردم لرستان در خرم‌آباد از مصلی الغدیر به سمت خیابان انقلاب و میدان 22 بهمن و در بروجرد نیز از میدان قیام به سمت میدان شهدا و میدان تختی به راهپیمایی پرداختند.

همپنین این راهپیمایی از مسجد صاحب الزمان کوهدشت به سمت میدان امام و در میدان امام حسین دورود و از میدان بعثت نورآباد به سمت میدان امام برگزار شد.

راهپیمایان از میدان آزادی الیگودرز به سمت مصلی نماز جمعه از سمت میدان امام الشتر به سمت مصلی نماز جمعه از میدان شهید بهشتی پلدختر به سمت پل شهدای دولت و میدان بهشتی از میدان شهید صادقی ازنا به سمت میدان راه آهن و از مسجد صاحب الزمان به سمت شهرداری دوره چگنی و در رومشکان نیز از مصلی نماز جمعه به سمت میدان امام برگزار شد.

حضور نیروهای امنیتی و انتظامی در برقراری امنیت راهپیمایان در مسیرهای منتهی به راهپیمایی چشمگیر بود، حضور دانشگاهیان لرستان در طول مسیر راهپیمایی توزیع پلاکاردها و دست نوشته‌هایی با مضمون مرگ بر منافق در طول مسیر به چشم می‌خورد.

به گزارش تسنیم در این راهپیمایی ها مردم با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از آشوب های اخیر اعلام برائت کرده و خواستار توجه دولت به مطالبات مردم شدند.

در جریان اغتشاشات اخیر در این شهرستان در روز اول اغتشاشات دو نفر کشته و شش نفر زخمی شدند همچنین یکی از ماشین‌های آتش نشانی که برای خاموش کردن حریق در بانک ملی رفته بود هنگام برگشت به آشیانه توسط اغتشاش گران به زور گرفته شده و روی پل وحدت رها می‌شود در این اقدام یک فرد میانسال و یک پسر نوجوان زیر این خودرو فوت می‌شوند.

همچنین معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان از دستگیری عوامل اغتشاش در سه شهر نورآباد، دورود و خرم‌آباد خبر داده و گفته است در حال حاضر فضای استان لرستان آرام بوده و در این اغتشاشات نیز تعدادی از اغتشاش گران توسط نیروهای انتظامی دستگیر شدند.
مردم انقلابی ایلام خشم و انزجار خود از اغتشاشگران اعلام کردند

به گزارش خبر گزاری تسنیم از ایلام ، پس از آنکه درروزهای گذشته تعداد انگشت شماری از هنجارشکنان در ایلام اقدام به تجمع  و ساختار شکنی کردن امروز مردم خروشان ایلام آرامش بعد از طوفان را به مردم ایران و ایلام هدیه کردند و فریاد برآوردند با ولایت تا شهادت ایستاده ایم.

مردم ایلام نیز همانند دیگر هموطنان  کشور به میدان عمل دفاع از فتنه وارد شدند و امروز با اینکه کمتر از 24 ساعت هماهنگی لازم برای این راهپیمایی در ایلام رقم خورده بود، حضور گسترده‎ای را  از خود نشان دادند.

مردم ایلام با این حضور گفتند گرچه ما مشکلات معیشتی و اقتصادی داریم اما صف ما با فتنه‎گران جدا است و با این حضور خود سبب دلگرمی نیروهای انتظامی و امنیتی شهرستان شدند و در کنار یکدیگر برای دفاع از مکتب اسلام و انقلاب بیان کردند آماده‎اند تا جان دهند.

اغتشاشات اخیر دنباله فتنه‌های سال‌های گذشته دشمنان است

حجت السلام احمد امرایی در تجمع غرور افرین ووحدت بخش مردم ولایت مدار شهرستان چرداول اظهار داشت: وحدت رمزاقتدار ملت ایران است.

امام جمعه چرداول گفت: در اوایل انقلاب و دوران جنگ تحمیلی تمامی قدرت ها دنیا ایران اسلامی را تحریم کردند ولی مردم با رهبری ولایت فقیه به میدان آمدند ودست دشمنان را از اهدافشان ناکام گذاشتند.

وی اضافه کرد:به برکت وحدت 40 سال است که انقلاب اسلامی با کلیه توطئه دشمنان مبارزه کرده و سربلند از امتهان به پشتوانه مردم وولایت سخت ترین شرایط را طی کرده است   و توانسته است در جهان اقتدار خود را به اثبات برساند.

امرایی بیان داشت:امروزه جمهوری اسلامی ایران تنها ملتی است که قاطعانه دربرابرنقشه های  آمریکا وهمدستانش ایستاده ودر دوران جنگ تحمیلی به واسطه وحدت وهمدلی مردم حدود 40 قدرت بزرگ دنیا را شکست دادیم.

امام جمعه چرداول  حضور پر شور مردم ولایت مدار چرداول در صحنه های مختلف بخصوص خروش عظیم 13 دی را سپاس گفته و بیان داشت: تا انقلاب اسلامی مردمی همیشه در صحنه و پرشور و انقلابی دارد دشمنان آن باید در دام خود فرروند و بدانند مردم ایران در برنامه های آنان جایی ندارند.
برچسب ها معروف نیوز

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بانک فیلم

نرم افزارهای مذهبی موبایل

تصاویربرگزیده

سبک زندگی اسلامی (لطفا برای نمایش تصاویرباکیفیت برروی تصویرموردنظرکلیک کرده وتصویررا در رایانه تان ذخیره کنید)