نرم افزارهای برگزیده

احیاگر معروف

سرباز کوچک ولایت ،آمرمعروف وناهی منکر

سایت های ویژه کودک ونوجوان

جستجو

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

سرداران دفاع مقدس

پیوندهای تصویری

bayanbox.ir bayanbox.ir bayanbox.ir

تبلیغات سایت

آرشیو سایت
۰

اجتماع بیش از 120 معتکف دانش آموز در شهرستان آمل

بانک تصاویر معروف نیوز

اجتماع بیش از 120 معتکف دانش آموز در شهرستان آمل

اجتماع بیش از 120 معتکف دانش آموز در شهرستان آمل

حجت الاسلام حسن زاده مسئول ستاد اجرایی اعتکاف دانش آموزی شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگار مازندران بیست بیان کرد: اعتکاف ، فرصت خلوت عاشقانه است وچه از این بالاتر که این خلوت درجایگاه امن الهی در مسجد برگزار می شود، علت برگزاری اعتکاف دانش آموزی توجه به موارد تربیتی ورعایت شرایط سنی لازم مختص دانش آموز بوده است، در این اعتکاف که مهم ترین مسئله توجه به مخاطب خاص که قشر دانش آموز است ما را برآن داشت تا به صورت مجزا از عموم این برنامه را در مسجد امام خمینی (ره) شهرستان آمل اجرا کنیم .

وی در خصوص برگزاری این برنامه افزود ؛ با توجه به هم راستا بودن برنامه اعتکاف با طرح دوره انتخاب جانشین واحد بسیج مدارس با هماهنگی ها وبرنامه ریزی بسیج دانش آموزی شهرستان صورت گرفت .

مسئول ستاد اجرایی اعتکاف دانش آموزی با تشریح برنامه هایی که در اعتکاف در حال اجراست بیان کرد؛ برپایی نماز جماعت ، قرائت دعای توسل وزیارت عاشورا، تشکیل کارگاه های آموزشی طهارت ، تقلیدونماز، دین شناسی ، سواد رسانه ای ، شب خاطره با شهدا برگزاری مسابقات معرفتی ، هم خوانی قرآن وجلسات قرآنی ، و انجام اعمال ام داوود اهم برنامه ها بود.

حجت الاسلام حسن زاده با مثبت ارزیابی کردن اقدامات آموزش وپرورش در این مراسم اظهار کرد: با توجه به اهمیت این برنامه همکاری کامل وتشکیل جلسه ستادی برنامه اعتکاف هفته ها قبل در اداره آموزش وپرورش شهرستان از هماهنگی وتعامل خوب ادارات شهرستان دانست ،

وی در ادامه گفت: به علت فرهنگ سازی لازم در سطح شهرستان به مدت هشت سال استقبال بی نظیری صورت می گیرد به اندازه ای که کار به قرعه کشی می رسد که به دلیل نبود فضای کافی مجبور به فرآیند گزینشی شده ایم.

مسئول ستاد اجرایی اعتکاف دانش آموزی شهرستان آمل در پایان حضور بیش از 120 دانش آموز پسر را در این برنامه که در مسجد امام خمینی (ره ) شهرستان آمل برگزار گردید از نشانه های خوب برای این شهرستان وشناسایی کادر مومن انقلابی از اهداف این برنامه ها دانست و از تمامی کسانی که در برگزاری این برنامه سهیم بوده اند تقدیر و تشکر به عمل آورد.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بانک فیلم

نرم افزارهای مذهبی موبایل

تصاویربرگزیده

سبک زندگی اسلامی (لطفا برای نمایش تصاویرباکیفیت برروی تصویرموردنظرکلیک کرده وتصویررا در رایانه تان ذخیره کنید)