نرم افزارهای برگزیده

احیاگر معروف

سرباز کوچک ولایت ،آمرمعروف وناهی منکر

سایت های ویژه کودک ونوجوان

جستجو

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

سرداران دفاع مقدس

پیوندهای تصویری

bayanbox.ir bayanbox.ir bayanbox.ir

تبلیغات سایت

آرشیو سایت
۰

هفت هزار شهید زن، ستارگان درخشان ملت ایران هستند

معروف نیوز بسیج

هفت هزار شهید زن، ستارگان درخشان ملت ایران هستند

هفت هزار شهید زن، ستارگان درخشان ملت ایران هستند

به گزارش پایگاه اینترنتی بسیج، سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در اولین یادواره شهدای زن ورزشکار با اشاره به اینکه زنان قهرمان و مسلمان ایرانی الگوی متفاوتی به زنان جهان عرضه کردند، افزود: امروز جامعه زنان ایرانی با الگوی گیری از حضرت زهرا و حضرت زینب سلام الله علیها با عمل و حجاب خود ثابت کردند که روش های شرقی و غربی در برخورد با زنان شکست خورده است و تنها منبع حیات بخش زنان عالم، اسلام است که مسیر درست را به آنها نشان می دهد و مانع هر گونه کج روی و گمراهی است.

سردار نقدی با گرامی داشت هفت هزار زن شهید به عنوان ستارگان درخشان ملت ایران گفت: زنان مسلمان ایران نشان دادند که هر جا حضور آنان لازم بوده است در عین حفظ حیا و عفت خویش در آن صحنه حاضر بودند، اگر در عرصه علم بوده است زنان مسلمان ما قله های آن را فتح کرده اند، اگر در عرصه ورزش بوده است سکوهای افتخار آن را تصاحب نموده اند و اگر عرصه جهاد و خدمت رسانی بوده است چون ستاره ای در خشیده اند.

وی با اشاره به زندگی شهید نسرین افضل که برای خدمت رسانی به مردم از شهر خود هجرت نمود و با حضور در منطقه نا امن مهاباد در اوائل انقلاب جان خویش را فدای اسلام نمود، تاکید کرد: عملکرد این شهدا گویای این است که زن ایرانی می تواند پیشتاز عرصه های اجتماعی باشد و در عین حال حجاب و عفت خویش را در بالاترین در حد حفظ نماید.

وی در پایان ضمن تقدیر از کیمیا علیزاده قهرمان المپیک برزیل که در این یادواره حضور یافته بود گفت: امروز خوشبختانه دختران هوشمند و با اخلاق ما در صحنه های مختلف، قهرمانی هایی می آفرینند که به عنوان الگوی زنان مسلمان مطرح می باشند.

گفتنی است در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خانواده های هشت زن شهید ورزشکار، از کتاب شهدای زن ورزشکار رونمایی گردید.

برچسب ها بسیج معروف نیوز

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بانک فیلم

نرم افزارهای مذهبی موبایل

تصاویربرگزیده

سبک زندگی اسلامی (لطفا برای نمایش تصاویرباکیفیت برروی تصویرموردنظرکلیک کرده وتصویررا در رایانه تان ذخیره کنید)