نرم افزارهای برگزیده

احیاگر معروف

سرباز کوچک ولایت ،آمرمعروف وناهی منکر

سایت های ویژه کودک ونوجوان

جستجو

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

سرداران دفاع مقدس

پیوندهای تصویری

bayanbox.ir bayanbox.ir bayanbox.ir

تبلیغات سایت

آرشیو سایت
۰

جنبش حیات دوره های امر به معروف و نهی از منکر برگزار می کند

امربه معروف نهی ازمنکر معروف نیوز

جنبش حیات دوره های امر به معروف و نهی از منکر برگزار می کند

جنبش حیات دوره های امر به معروف و نهی از منکر برگزار می کند

در شرایط کنونی و حساس کشور در منطقه و دنیا، نگاه گفتمانی به وضعیت انقلاب اسلامی مهمترین پارامتر برای پیش بردن اهداف والای آن که همان ایجاد تمدن اسلامی قراردارد است. بدین منظور "جنبش حیات" در راستای احیای این واجب فراموش شده اقدام به تشکیل و برگزاری دوره های امربه معروف با نگاهی جدید کرده است.

گفتنی است که عناوین دوره های عمومی امر به معروف و نهی از منکر با نگرشی نو با محورهایی چون "پرداختن به منظومه فکری امام خامنه ای در حوزه امر به معروف و نهی از منکر"، "تشکیلات و امر به معروف"، "نفوذ و امر به معروف" و "احکام امر به معروف و نهی از منکر" برگزار می شود.
این دوره ها ویژه دانشگاه ها، حوزه های علمیه، سازمان ها و ارگان ها و نهادهای انقلابی است و پس از پایان این دوره ها، شرکت کنندگان در این دوره ها می توانند برای یک کار تشکیلاتی و جامع در راستای احیای این واجب فراموش شده در دوره ویژه شهید باقرالنمر شرکت کنند و نگاه جامع و کامل در حوزه امر به معروف را کسب کنند.
لاز به ذکر است که پل ارتباطی با جنبش حیات شماره تماس 77625800-021 و 09392791017 است. همچنین آدرس اینترنتی سایت به نشانی jhayat.ir برای ارتباط با علاقمندان درنظر گرفته شده است. درضمن آدرس کانال تلگرام جنبش حیات به نشانی @jhayat_ir در دسترس علاقمندان قرار دارد.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بانک فیلم

نرم افزارهای مذهبی موبایل

تصاویربرگزیده

سبک زندگی اسلامی (لطفا برای نمایش تصاویرباکیفیت برروی تصویرموردنظرکلیک کرده وتصویررا در رایانه تان ذخیره کنید)