نرم افزارهای برگزیده

احیاگر معروف

سرباز کوچک ولایت ،آمرمعروف وناهی منکر

سایت های ویژه کودک ونوجوان

جستجو

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

سرداران دفاع مقدس

پیوندهای تصویری

bayanbox.ir bayanbox.ir bayanbox.ir

تبلیغات سایت

آرشیو سایت
۱

دعای عرفه فرهنگ سازندگی برای جامعه بشری است

معروف نیوز

دعای عرفه فرهنگ سازندگی برای جامعه بشری است

دعای عرفه فرهنگ سازندگی برای جامعه بشری است

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز ،حجت الاسلام شیخ عبدالجواد عبداللهی ظهر در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نطنز با تبریک فرارسیدن ایام پرفیض دعای عرفه این دعا را یک عالم حقیقت و عرفان، توحید و تسلط بر اسرار نظام هستی برشمرد و اظهار کرد: امام حسین(ع) با قرائت این دعا ثابت کرد که اگر نمی‌توان از منکر جلوگیری کرد، اما می‌توان با شهادت در این راه فرهنگ اسلام و امر به معروف و نهی از منکر را زنده کنیم.

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت:جملات و کلمات گهر بار حضرت امام حسین در دعای عرفه برای جامعه بشری فرهنگ سازندگی است و همه معارف اسلامی در دعای عرفه موجود است.

وی افزود: امام حسین (ع) با تمام هستی به کوفه و جنگ با لشکر کفر رفت و ما نیز امروز باید در جامعه اسلامی از این فرهنگ پیروی کنیم تا امر به معروف و نهی از منکر احیا شود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با تاکید بر ترویج و نهادینه کردن فرهنگ احیای امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: این فریضه الهی برای تمام مسلمانان در هر لباس و مقامی واجب و منجر به افزایش رزق و روزی حلال آنها می‌شود.

وی به بحث و بررسی مشکلات و معضلات مشهود و غیر‌مشهود در سطح جامعه پرداخت و از نیرو‌های آموزش‌دیده در اجرای طرح تذکر لسانی، تلاش مستمر و بهتری را خواستار شد.

عبداللهی تاکید کرد: از سوی دیگر رواج مفاسد و زمینه‌های آن در سطح جامعه دارای آثار جبران‌ناپذیری بوده و با توجه به این موضوع از لحاظ عقلی مبارزه با آنها واجب است و آیات و روایات نیز این وجوب را تایید می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه امر به معروف و تذکر لسانی وظیفه افراد خاصی نیست، اضافه کرد: تمام افراد موظف هستند برای گسترش این موضوع در جامعه تلاش کنند، چرا که قوام دین به اجرای امر به معروف و نهی از منکر است و هرچه نسبت به اجرای این فریضه اهتمام ورزیم، به همان نسبت شاهد سلامت فردی و اجتماعی در جامعه هستیم.

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: این فریضه الهی باید آن چنان در جامعه نهادینه شود که تمام افراد جامعه خود را مسئول اجرای آن بدانند و برای پیش بردن این امر حیاتی و ضروری در جامعه تلاش کنند و در حقیقت با اجرای درست و کامل این فریضه به جامعه‌ای ایده‌آل، پویا و بالنده دست پیدا می‌کنیم.

منبع:خبرگزاری فارس

برچسب ها معروف نیوز

نظرات (۱)

  1. بسیار عالی..
    لازم به ذکر است عده ای از مردم آن هم بواسطه برداشت اشتباه از امران به معروف یا ناصحین و همچنین برخورد بعضی از مسئولین که فقط از طریق این عده خاص باید امر وبه معرو ونهی از منکر کرد....مردم نیز خود را موظف ندانسته و دنبال دردسرهای آن نمیگردند در حالیکه ..........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بانک فیلم

نرم افزارهای مذهبی موبایل

تصاویربرگزیده

سبک زندگی اسلامی (لطفا برای نمایش تصاویرباکیفیت برروی تصویرموردنظرکلیک کرده وتصویررا در رایانه تان ذخیره کنید)