نرم افزارهای برگزیده

احیاگر معروف

سرباز کوچک ولایت ،آمرمعروف وناهی منکر

سایت های ویژه کودک ونوجوان

جستجو

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

سرداران دفاع مقدس

پیوندهای تصویری

bayanbox.ir bayanbox.ir bayanbox.ir

تبلیغات سایت

آرشیو سایت
۰

دستگیری 34 زن و مرد در پارتی شبانه

معروف نیوز

دستگیری 34 زن و مرد در پارتی شبانه

دستگیری 34 زن و مرد در پارتی شبانه

به گزارش عمارنامه، دادخدا سالاری ،دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان گفت: دو برادر با سوء استفاده از ثروت و امول خود، منزل بزرگ و مجللشان در قلب شهر را به مکان برپایی فسق و فجور و سرو مشروبات الکلی و ارتکاب جرائم دیگر تبدیل کرده‌ بودند.

دادخدا سالاری اظهار داشت: اطلاعاتی از سوی مامورین انتظامی استان کرمان مبنی بر اینکه دو برادر با سوء استفاده از ثروت و امول خود منزل بزرگ و مجللشان را در قلب شهر به مکان برپایی فسق و فجور و سرو مشروبات الکلی و ارتکاب جرائم دیگر تبدیل کردند، دریافت شد.

وی افزود: پس از بررسی و ارزیابی خبر و صحت آن مامورین نیروی انتظامی با حکم صادره از سوی معاونت دادسرا با رعایت موازین شرعی و قانونی وارد منزل مذکور شده و 34 زن و مرد را در حالت سرو مشروبات الکلی و رقص و پایکوبی و اعمال خلاف شرع و قانون دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به پلیس منتقل کردند.

دادستان کرمان همچنین گفت: ابراز رضایت همسایگان و اهالی محل از تعطیلی این مرکز به لحاظ ایجاد مزاحمت‌های مکرر برای مردم از طریق پارتی‌های شبانه در این منزل قابل توجه بود.

سالاری اضافه کرد: در این رابطه یک باب منزل و12دستگاه انواع خودرو بعضا لوکس و گران قیمت و مشروبات الکلی خارجی از متهمین کشف و توقیف و مکان برپایی افعال مجرمانه پلمب شد، همچنین متهمین به اتهامات شرب خمر، ایجاد مزاحمت برای اهالی محل، ارتکاب فعل حرام منجر به جریحه دار شدن عفت عمومی و اتهامات دیگر با قرار قانونی در بازداشت بسر می‌برند.

دادستان مرکز استان کرمان ضمن هشدار به مروجین فرهنگ دین ستیز غرب بیان کرد: مردم دین محور و شهید پرور استان کرمان که با تقدیم هزاران شهید و سرداران شهید سرافراز و مدافعین حرمش همواره مدافع حریم دین و دیانت در تمامی مکان‌ها و زمان‌ها بوده‌اند، اجازه عرض اندام و گسترش فرهنگ منحط غربی را به معدود منحرفین نخواهد داد.

این مقام ارشد قضائی استان کرمان خاطرنشان کرد:دستگاه قضایی استان کرمان با حساسیت انقلابی، اقتدار و صلابت دینی، فرصت جولان را از هنجار شکنان اندک و قلیل سلب خواهد کرد و اجازه نخواهد داد مرفهین بی درد با تکیه بر ثروت‌های نامشروع و باد آورده بر چهره دینی و انقلابی این استان خدشه‌ای وارد سازند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها معروف نیوز

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بانک فیلم

نرم افزارهای مذهبی موبایل

تصاویربرگزیده

سبک زندگی اسلامی (لطفا برای نمایش تصاویرباکیفیت برروی تصویرموردنظرکلیک کرده وتصویررا در رایانه تان ذخیره کنید)