نرم افزارهای برگزیده

احیاگر معروف

سرباز کوچک ولایت ،آمرمعروف وناهی منکر

سایت های ویژه کودک ونوجوان

جستجو

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

سرداران دفاع مقدس

پیوندهای تصویری

bayanbox.ir bayanbox.ir bayanbox.ir

تبلیغات سایت

آرشیو سایت
۰

تازه مسلمان امریکایی: بخاطر چادر برسرکردن٬ هزینه زیادی پرداخت کردم

حجاب سبک زندگی اسلامی

تازه مسلمان امریکایی: بخاطر چادر برسرکردن٬ هزینه زیادی پرداخت کردم

تازه مسلمان امریکایی: بخاطر چادر برسرکردن٬ هزینه زیادی پرداخت کردم

تا۱۶سالگی که در کلیسا بزرگ شدم٬ نه پدرم و نه کشیشان کلیسا هیچ کدام حرفی از اینکه در انجیل نامی از پیامبر اخرالزمان که نامش احمد است به زبان نیاوردند. در انجیل از اسلام نام برده شده است و این باعث کنجکاوی من در مورد دین اسلام و مباحثی بین من و خانواده ام شد.

اقای رنجبر شوهر خانم گلیندا که هم دانشگاهی ایشان میباشد در ادامه اینچنین میگوید:

این کنجکاوی در مورد شناخت اسلام باعت شد که ایشان به سمت من که یک مسلمان معتقد بودم کشیده شود تا در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب نماید.

خانم گلیندا میگوید : بعد از ان کتابهای زیادی در مورد اسلام و بخصوص حجاب خواندم. کتابهایی از امام خمینی که اقای رنجبر در اختیار من میگذاشتند. در کتابخانه دانشگاه ساعت ها باهم بحث میکردیم بعد اسلام را قلبا پذیرفتم. با اقای رنجبر ازدواج کردم و توأم بااین ازدواج٬ شهادتین را نیز گفتم. تاچند ماه بعد ازادواج باز هم درمورد ازدواج مطالعه میکردم. زمانیکه برای اولین بار باحجاب میخواستم به خانه پدری خود بروم ترس عجیبی داشتم. راستش مادرم خیلی مذهبی است و پدرم هم از اعضای کلیسا بود. وقتی وارد خانه شدم مادرم برخورد خیلی خوبی با من داشت و به من گفت تو قشنگترین دختر دنیا شده ای!

این حرف مادرم به من روحیه داد و کم کم باعث شد چادر هم برسر کنم. بعد ازاین که چادر رابعنوان حجاب برای خود انتخاب کردم چندین جا باتبعیض بامن برخورد شد. یکی کار به نمیداد. به من میگفتند شما بااین پوشش پرسنل و مشتری و هرکسی که دور و بر شما باشد را ناراحت میکنید و جای دیگر دردانشکده پرستاری خواستم پذیرش بگیرم که مخالفت کردند و گفتند حجاب تو مانع کارت میشود. من جزء اولین زنان در آمریکا بودم که از چادر بعنوان حجاب استفاده میکردم و بخاطر این مسئله هزینه های زیادی پرداختم. به همراه اقای رنجبر به زندگی خود ادامه دادم.زمانی که برای دیدن خانواده ام به امریکا امدم بمن گفتند میتوانی اینجاچادر خود را برداری و دیگر نیازی به چادر نیست. من درجواب گفتم برای این چادر بهای زیادی را از دست دادم٬ به هیچ وجه نمیخواهم آن را بردارم حتی در کشورخودم. اوائل مسلمانیم یک شب در انجمن دانشجویان آمریکا و کانادا فیلم محمد رسول الله(ص) را برای اولین باردیدم. بانویی به نام سمیه رادیدم و استقامت ایشان در برابراختلاف طبقاتی وطاغوت زمان خود برایم جالب و عجیب بود و در اخر هم شهید شدند. به همین دلیل نام سمیه را برای خود انتخاب کردم تا الگویی برای خود داشته باشم. سال ۷۰به زیارت امام رضا(ع)رفتم و در انجا آرزو کردم خدایا فقط به من۱ثانیه اجازه بده تاخادم افتخاری امام رضا بشوم و خدا این خواسته من را ۳سال پیش برآورده کرد و من مفتخرم که از سال۱۳۹۲خادم افتخاری امام رضا(ع) هستم.

منبع:سایت باحجاب

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بانک فیلم

نرم افزارهای مذهبی موبایل

تصاویربرگزیده

سبک زندگی اسلامی (لطفا برای نمایش تصاویرباکیفیت برروی تصویرموردنظرکلیک کرده وتصویررا در رایانه تان ذخیره کنید)

شبکه های اجتماعی