نرم افزارهای برگزیده

احیاگر معروف

سرباز کوچک ولایت ،آمرمعروف وناهی منکر

سایت های ویژه کودک ونوجوان

جستجو

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

سرداران دفاع مقدس

پیوندهای تصویری

bayanbox.ir bayanbox.ir bayanbox.ir

تبلیغات سایت

آرشیو سایت
۰

ماجرای مسلمان و محجبه شدن هنرپیشه مشهور فلیپینی از زبان خودش

حجاب سبک زندگی اسلامی

ماجرای مسلمان و محجبه شدن هنرپیشه مشهور فلیپینی از زبان خودش

ماجرای مسلمان و محجبه شدن هنرپیشه مشهور فلیپینی از زبان خودش

کوئینی پادیلا متولد ۱۷ ژوئیه سال ۱۹۹۱، هنرپیشه و بازیگر سینمای فیلیپین حرفه ی هنرپیشگی را کنار گذاشت و به دین اسلام روی آورد. او این موهبت الهی را از پدرش که سفر حج را برایش مهیا ساخت و همچنین مادرش که مسلمان بود و از دخترانش کوئینی و خواهرش درخواست کرد تا پذیرای دین اسلام باشند، قدردان می باشد.

کوئینی هنرپیشه ای که نام اسلامی “خدیجه “را برای خودش انتخاب کرد، اکنون با شخصی عادی نه هنرپیشه ازدواج کرده است. اما کوئینی هنوز درباره همسرش چیزی فاش نکرده و حتی عکسی از او به اشتراک نگذاشته است. او اخیرا در دبی با پوشش اسلامی مستقر شده است. طبق گزارش شبکه رسانه ای پپ، او به دور از حرفه هنرپیشگی از زندگیش لذت می برد.


او اگرچه نگفته است که بعد از مسلمان شدنش در کجا ساکن شده اما بنا بر گزارشی اکنون در دبی زندگی میکند. هنرپیشه جوان سابق همچنین در وبلاگش درباره تقلاهایش در دوران بازیگری نوشته است:
«حالا که به زندگی ام می نگرم نزدیک چهار سال است که در حال تلاش و تمرین برای مسلمان بودن و دینم هستم. من هنوز هم خوشحالم و تاکنون احساس پوچی را که در گذشته به من دست میداد نداشته ام. اما دریافته ام که آن کوشش ها و رنج ها همچنین می تواند باعث شود احساس گمشدگی کنید. هیچ تفاوتی نم یکند در چه موقعیتی هستید، چه موضع و واکنشی دارید،چه شغلی دارید، وضعیت دلتان چطور است، رنج ها و سختی ها بخشی از زندگی تان است .»


کوئینی اسلام را به هیچ دلیل دیگری مانند ازدواج و… نپذیرفت. بلکه او صرفا به خاطر اینکه حس می کرد اسلام دینی واقعی است و اینکه می تواند زندگیش را سازماندهی کند دین اسلام را پذیرفت. هدفش را مشخص کرد و اشتباهات و آمال وآرزوهایش را که موجب افسردگیش شد همه را محو کرد او می گوید”زمانی که من در حرفه ی بازیگری بودم خیلی ناراحت بودم. خودم را گم کرده بودم و همیشه احساس می کردم به خودم تعلق ندارم. اما اکنون که حضور خدا را در زندگیم حس می کنم … خیلی شاد و خشنود هستم.”

کوئینی در حالی که به این سوال که چرا زندگی بازیگری را کنار گذاشت گفت:
“بازیگری برای ما منع شده است چرا که در این کار باید کل بدنمان را به نمایش و “تاراج ” بگذاریم”در واقع، من به طور کامل حرفه بازیگری را ترک کردم. پدرش, رابین، همچنین به سمت اسلام گرایش پیدا کرد، اما بنا به گفته پدرش تغییراتی که در شخصیت دختر محبوبش دید، عجیب بود، چنانکه رابین میگوید؛ زمانی که دخترش به سمت اسلام گرایش پیدا کرد نه تنها احساساتی نبود بلکه دید که چقدر کوئینی در پاییندی به ایمانش استوار و محکم است.

او میگوید:” حس خوشایندی که کوئینی داشت را هرگز به عنوان فرزندم در او ندیده بودم. هر چیزی که به زبان می آورد همه اش درباره اسلام و خدا بود. مدام قران می خواند و به سخنرانی های مذهبی گوش می داد و حجاب را رعایت می کرد. از او پرسیدم آیا از پوشش حجاب در این جامعه نگران است؟ در جوابم گفت: “نگران نیست چرا که او تقوا دارد و این برایش کافیست.”
اکنون کوئینی پادیلا نه تنها مسلمان است بلکه او به سختی کار می کند و از توانایی اش استفاده می کند تا سخنرانی مذهبی برگزار کند. این روزها، کوئینی با ایمان راسخ درباره اسلام حرف می زند نه مثل زندگی سابقش که کم حرف میزد و حتی کمی عصبی بود. اکنون کوئینی، دختری شده است که با شجاعت و اعتماد به نفس پیام اسلام را با درک تواناییش و ارزشی که دیگران برایش قائل هستند می رساند. اگر چه او پذیرفته است که دانشش محدود است چنانکه می گوید.

صبر و بردباری در مسیر مرا بیدار کرده است؛

کوئینی به من یادآوری کرده است که مرگ یا بیماری هر آنی ممکن است به سراغمان بیایند. پادیلا گفت:” آرامش درونی مسیر زندگیش به سمت اسلام را پیدا کرد. اسلام روش زندگیست. وقتی شما به اسلام روی می آورید واقعا میدانید هدف زندگیتان چیست. من چنین شخص گنهکاری هستم، اما خداوند مرا به درگاهش دعوت کرد و پذیرفت. من خیلی به خدا نزدیک شده ام.”

او میگوید به خاطر اسلام فردی کاملا متفاوت با شخصیت قبلی اش شده است. همچنین می گوید؛ به شکلی از زندگی جدیدش لذت میبرد که هرگز دیگر به حرفه بازیگری بر نخواهد گشت. پادیلا از پدرش، رابین، ستاره سینما که او را به سمت اسلام سوق داد تشکر می کند و میگوید:
میخواهم از پدرم که فرصت سفر حج را به من داد تشکر کنم و اینکه خیلی پدرم را دوست دارم چرا که بدون پدرم هرگز ممکن نبود که مسلمان شوم.


رهیافته

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بانک فیلم

نرم افزارهای مذهبی موبایل

تصاویربرگزیده

سبک زندگی اسلامی (لطفا برای نمایش تصاویرباکیفیت برروی تصویرموردنظرکلیک کرده وتصویررا در رایانه تان ذخیره کنید)