نرم افزارهای برگزیده

احیاگر معروف

سرباز کوچک ولایت ،آمرمعروف وناهی منکر

سایت های ویژه کودک ونوجوان

جستجو

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

سرداران دفاع مقدس

پیوندهای تصویری

bayanbox.ir bayanbox.ir bayanbox.ir

تبلیغات سایت

آرشیو سایت
۰

دختر بسیجی مسلمان با حفظ عفت و رفتارش مدافع حرم باشد

حجاب معروف نیوز

دختر بسیجی مسلمان با حفظ عفت و رفتارش مدافع حرم باشد

دختر بسیجی مسلمان با حفظ عفت و رفتارش مدافع حرم باشد

به گزارش پایگاه اینترنتی بسیج، روح افزا امشب در جمع دانشجویان شرکت کننده در هشتمین دوره طرح ولایت خراسان رضوی مشهد با تاکید بر اینکه اسلام برای تمام زنان دنیا حرف دارد، گفت: جالب است که بدانید ما این ادعا را داریم که اسلام برای زنان دنیا حرف دارد ولی چرا نتوانستیم زنان خودمان را در این زمینه قانع کنیم و چرا آنها این قدر شبهه دارند.

وی بیان کرد: با مطالعه اندیشه های غربی متوجه می شویم اندیشه های آنها مدام در حال تغییر است و با آمدن یک اندیشه نو می گویند اندیشه قبلی اشتباه بوده است. برخی روش ها که آنها در زندگی خود تجربه می کنند پس از مدتی می گویند اشتباه کردیم.

این استاد دانشگاه ادامه داد: پس چرا ما در مدل زندگی به کسانی اقتدا کنیم که می گویند اشتباه کردیم.

روح افزا با اشاره با اینکه ما دو مدل اسلامی و غربی برای زنان مان داریم به مدل اسلامی دینی آن اشاره کرد و افزود: حضرت مریم وقتی از دیدن نامحرم می لرزد و حاضر نیست هیچ ارتباطی با آن بگیرد این یک مدل دینی است که در غرب وجود دارد.

وی تاکید کرد: در مدل اسلامی نیز بارها به این نکته اشاره شده که سطح تحریکات در رفتار زنان دیده نشود. ما در مدل اسلامی حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها را داریم که مدل و الگویی بسیار کامل برای زنان ماست.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه وقتی عرضه ارزان زن زیاد می شود سن ازدواج دختران افزایش می یابد، خاطرنشان کرد: متاسفانه در جامعه شاهد ظهور و بروز مدل زن غربی هستیم.

روح افزا با بیان اینکه حضور اجتماعی زنان را به شدت اسلام می پذیرد ولی برای اقتصاد خانواده حضور زن در جامعه را نمی پذیرد، بیان کرد: متاسفانه امروزه بسیاری از دختران جوان ما تحصیل می کنند تا مدرک بگیرند حال باید این تفکر اشتباه را به آن افزود که برخی ها می گویند بعد از اتمام درست باید ازدواج کنی.

وی با اشاره به استفاده ابزاری از زنان در غرب گفت: متاسفانه شاهدیم دختران جوان و زیبا را در غرب برای جذب مشتری به در مغازه ها به کار می گیرند و این یعنی ارزش یک زن به اندازه ارزش یک جنس دیده می شود چرا یک عکس مستهجن یک زن که بر روی غذای سگ و گربه چاپ شده مدل دختر ما باشد؟

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خطاب به دختران دانشجو گفت: جلوه گری در جامعه را بیرون بکشید. تو دختر مسلمان نباید با محرم اختلاط داشته باشی. آنچه که در اسلام در زمینه حدود ارتباط نامحرم گفته شده کاملا به نفع زن است و برای این است که اسلام می خواهد زن نجات یابد.

وی با انتقاد از فیلم هایی که پخش می شوند، خاطرنشان کرد: متاسفانه در فیلم های ما به ارتباط زن و مرد نامحرم اشاره می کند و کدام فیلم است که بدون نشان دادن این ارتباط باشد؟ البته ما به زوجیت نیاز داریم ولی نه با روش غربی چرا که غرب امروز خودش در زمینه زنان و خانواده به چالش افتاده است.

این استاد دانشگاه با ابراز تاسف از دخترانی که با داشتن حجاب چادر مشکی آرایش می کنند، گفت: این دختران به نوعی به حریم حضرت زهرا سلام الله علیها تجاوز می کنند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین به ازدواج سفید اشاره و تصریح کرد: متاسفانه این نوع ازدواج ها به نتیجه نمی رسد چون تنوع طلبی است و زن اروپایی و آمریکایی صد برابر زن ایرانی خواهان ازدواج است چرا که در ازدواج سفید مرد زن را تست می کند و با پیدا کردن زیباتر از او، او را رها کرده و مانند دستمالی به دور می اندازد.

روح افزا با بیان اینکه فیلم های امروزی به نوعی تحقیر زن را نشان می دهند، خاطرنشان کرد: اگر زن غربی خوشبخت بود پرنو در دنیا مقام اول را کسب نمی کرد و این یعنی زن مساوی است با ذلت.

این استاد دانشگاه ادامه داد: سازمان ملل به دختران مدل کمک می کند تا از سوء تغذیه نجات یابند یعنی زن در غرب باید بمیرد تا مرد بپسندد این مدل غربی است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتقاد از اینکه می خواهند با عنوان مبارزه با ایدز آموزش جنسی را به بچه ها بدهند، گفت: بهتر است به بچه ها آموزش جنسی ندهند و شرایط ازدواج را تسهیل کنند از یک سو آموزش جنسی می دهند و از طرف دیگر با سخت بودن شرایط ازدواج می گویند مواظب باشید ایدز نگیرید.

روح افزا به آمار خودکشی کودکان و نوجوانان در غرب اشاره و تصریح کرد: شاهدیم که در غرب به دلیل اینکه پدر یک کودک مشخص نیست تست دی ان ای می گیرند. وقتی زن نامشروع می شود پدر گم می شود.

این استاد دانشگاه همچنین به آمار کشته شدن کودکان توسط مادران شان اشاره کرد و افزود: 29 درصد کودکان در غرب توسط مادران شان کشته می شوند ما در غرب امروز شاهد معضلی به نام بچه های بچه دار هستیم. کودکانی که با سن پایین باردار هستند و آن گاه نتیجه آن مادری 21 ساله می شود که به طرز فجیعی کودکش را کشته بود و خود نیز روانی شده بود.

وی با بیان اینکه رابطه جنسی برای مرد منفعت و برای زن بدبختی دارد، گفت: آن گاه به این می گویند حقوق زن؟ آزادی زن؟

روح افزا با اشاره به سخن معاون امور زنان ریاست جمهوری که گفته بود همه شغل ها را باید به زنان بدهند، گفت: من در این خصوص مصاحبه کردم که برای مردها پارک ایجاد کنند چرا که حوصله شان سر می رود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی داشتن ارتباط یک دختر با چند پسر را عاملی برای پاشیدن زندگی اش و همچنین عدم انتخاب صحیح در ازدواج دانست و گفت: این را بدانید که اگر پاک باشید پاک نصیب تان می شود و این قانون الهی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حضرت زهرا سلام الله علیها به همسر خود بسیار عشق می ورزیدند، خاطرنشان کرد: در تحقیقی علمی ثابت شده اگر زن از ناحیه مرد محبت نبیند نمی تواند مادر خوبی باشد. زن نیاز به یک پایگاه عاطفی پایدار دارد.

وی همچنین به مهریه های بالا و سنگین اشاره کرد و گفت: آیا ارزش دختر مسلمان 100 کیلو طلاست؟

وی در ادامه با طرح این سوال که سبک زندگی اسلامی کجاست؟ خاطرنشان کرد: مدل غربی مادی گراست و از نگاه غربی شما هم مادی هستید. ما الگویی در اسلام داریم که متاسفانه آن را کنار گذاشته ایم او کسی بود که با داشتن فدک گرسنه بود و نانش را به نیازمندی داد و هرگز نگفت چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است باردار بود و برای اینکه بفهمیم روش زندگی را و دین سرجایش باشد خود و بچه شش ماهه اش به شهادت رسیدند تا حسین علیه السلام در کربلا شش ماهه اش نیز به شهادت برسد. سیلی خورد و زینب سلام الله علیها نیز سیلی خورد. خطبه خواند تا زینب سلام الله علیها خطبه بخواند و اینها همه یعنی تکرار تاریخ.

روح افزا خطاب به دختران بسیجی گفت: شما باید بدانید عشق ورزی و روش زندگی را از چه کسی یاد بگیرید از بانویی پاکدامن یا کسانی که زن را ابزاری در دست خود قرار داده اند و او را هرزه در شبکه های اینترنتی تبلیغ می کنند.

این استاد دانشگاه ادامه داد: شما دختران دانشجو باید بتوانید سنگر عفت را حفظ کنید وقتی عفیف باشید حقیقت را خواهید دید.

منبع:سایت بسیج مستضعفین

برچسب ها حجاب معروف نیوز

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بانک فیلم

نرم افزارهای مذهبی موبایل

تصاویربرگزیده

سبک زندگی اسلامی (لطفا برای نمایش تصاویرباکیفیت برروی تصویرموردنظرکلیک کرده وتصویررا در رایانه تان ذخیره کنید)