نرم افزارهای برگزیده

احیاگر معروف

سرباز کوچک ولایت ،آمرمعروف وناهی منکر

سایت های ویژه کودک ونوجوان

جستجو

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

سرداران دفاع مقدس

پیوندهای تصویری

bayanbox.ir bayanbox.ir bayanbox.ir

تبلیغات سایت

آرشیو سایت
۰

حجاب باید در ادارات جدی گرفته شود‌

علمای دین حجاب معروف نیوز

حجاب باید در ادارات جدی گرفته شود‌

به گزارش فرهنگ نیوز، آیت الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در دیدار با اعضای شورای فرهنگی استانداری‌های کشور ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: نکته مهمی که باید در نظر گرفته شود رابطه مسائل فرهنگی با مسائل اقتصادی، سیاسی و ... است و اگر مسائل فرهنگی نابسامان باشد به تبع دیگر مسائل نیز درگیر و نا بسامان خواهد شد.

این مرجع تقلید ادامه داد: اگر فرهنگ اصلاح شود آثار آن در بخش‌های دیگر نیز نمایان می‌شود چرا که همه این مسائل به یکدیگر مرتبط هستند و در صورت باور مسائل فرهنگی جامعه وزن دیگری پیدا می‌کند.

وی به تهاجم فرهنگی دشمنان در عصر حاضر اشاره کرد و گفت: با وجود ماهواره‌ها، شبکه‌های اجتماعی و موبایل هجوم فرهنگی دشمنان در این عصر تاریخی جهان بی سابقه بوده است و دنیا را به مانند لجن زاری تبدیل کرده است.

استاد برجسته حوزه علمیه قم تصریح کرد: متأسفانه این تهاجمات در حال تأثیرگذاری روی جوانان هستند و اگر مسائل فرهنگی به کمک نیاید خیلی چیزها از دست خواهد رفت و باید به این باور برسیم که در مقابل این اقدامات غیر فرهنگی خطر مهمی در انتظار ماست.

وی برنامه ریزی منسجم برای مقابله با این تهدیدات را از مهم‌ترین اقدامات دانست و افزود: تصور بنده این است که کار لازم بر روی انسجام و برنامه ریزی نشده است، نماز خوب است ولی کافی نیست.

آیت الله مکارم شیرازی عنوان داشت: نکته دیگری که می‌تواند برای مقابله با این تهدیدات مفید باشد استفاده و کمک از ظرفیت حوزه‌های علمیه است، ما در قم هم اکنون 400 مرکز پژوهشی داریم و فضایی آماده است که باید از آن استفاده کرد.

وی ادامه داد: حجاب مورد دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد، متأسفانه مسائل حجاب سیاسی شده است و غربی‌ها به دنبال آن هستند که حجاب را ایران بگیرند و می گویند که اگر حجاب از ایران حذف شود 50 درصد نظام را گرفته‌ایم که در این زمینه باید ابتدا از ادارات و وزارتخانه‌ها کار نهادینه کردن حجاب آغاز شود.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بانک فیلم

نرم افزارهای مذهبی موبایل

تصاویربرگزیده

سبک زندگی اسلامی (لطفا برای نمایش تصاویرباکیفیت برروی تصویرموردنظرکلیک کرده وتصویررا در رایانه تان ذخیره کنید)