نرم افزارهای برگزیده

احیاگر معروف

سرباز کوچک ولایت ،آمرمعروف وناهی منکر

سایت های ویژه کودک ونوجوان

جستجو

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

سرداران دفاع مقدس

پیوندهای تصویری

bayanbox.ir bayanbox.ir bayanbox.ir

تبلیغات سایت

آرشیو سایت
۰

انتشار تصاویر برهنه دختر ۱۲ ساله در فیسبوک

انتشار تصاویر برهنه دختر ۱۲ ساله در فیسبوک

انتشار تصاویر برهنه دختر ۱۲ ساله در فیسبوک

به گزارش با حجاب به نقل از اتاق خبر ۲۴، فیسبوک بازی دختر ۱۲ ساله و عکس برهنه کار دستش داد همیشه اینترنت مکان امنی برای فرزندان نمی باشد.مخصوصا زمانی که فرزندان بتوانند ازادانه در فضای مجازی به جستجو و گفتگو بپردازند.ورود دختر ۱۲ ساله به فیس بوک جنجال به پا کرد.دختر ۱۲ ساله اهل ترینیدا و توباگو به درخواست پسری تصاویر نیمه برهنه از خود را منتشر می نماید.
هنگامی که مادر در فیس بوک با تصاویر زننده دختر خود روبرو می گردد نمی تواند خود را کنترل نماید و با شلاق به جان دختر خود می افتد.دختر در حالی که بلند بلند گریه می نماید و اظهار پشیمانی می نماید مادر همچنان او را مورد کتکاری و شلاق و ناسزاگویی قرار می دهد.
در این ویدئوی ۶ دقیقه ای کاربران نظرات متعدد دادند.برخی حرکت مادر را قابل تقدیر و برخی نوعی کودک ازاری قلمداد نمودند.انتشار این ویدئو روز یکشنبه بیش از ۴۳ هزار بار دیده شده است.روز چهارشنبه دو دختر با انتشار ویدئویی در حمایت از کار مادرشان ابراز داشتند که مادرشان زن خوبی است و هدف او تربیت و نصیحت ایشان بوده است.
خانم هلن بارلت که شوهر خود را از دست داده است به رادیوی محلی می گوید از زمانی که چهار فرزندم پدرشان را از دست دادند کنترل انها برایم دشوار شده است.من حاضرم به زندان بروم ولی دخترانم در طراط مستقیم باشند.خانم هلن که هم اکنون مجرد است می افزاید هر کاری که صلاح باشد انجام می دهد تا دخترانش منحرف نشوند.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بانک فیلم

نرم افزارهای مذهبی موبایل

تصاویربرگزیده

سبک زندگی اسلامی (لطفا برای نمایش تصاویرباکیفیت برروی تصویرموردنظرکلیک کرده وتصویررا در رایانه تان ذخیره کنید)