نرم افزارهای برگزیده

احیاگر معروف

سرباز کوچک ولایت ،آمرمعروف وناهی منکر

سایت های ویژه کودک ونوجوان

جستجو

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

سرداران دفاع مقدس

پیوندهای تصویری

bayanbox.ir bayanbox.ir bayanbox.ir

تبلیغات سایت

آرشیو سایت
۰

تبیین برنامه‌های ویژه بسیج جامعه زنان در هفته دفاع مقدس

معروف نیوز بسیج

تبیین برنامه‌های ویژه بسیج جامعه زنان در هفته دفاع مقدس

تبیین برنامه‌های ویژه بسیج جامعه زنان در هفته دفاع مقدس

مینو اصلانی، مسئول بسیج جامعه زنان کل کشور، در مصاحبه با سایت با حجاب به مناسبت هفته دفاع مقدس، ضمن تبریک این ایام به امت جمهوری اسلامی، اظهار داشت: برنامه‌هایی که امسال بسیج جامعه زنان برای این هفته پیش‌بینی کرده، در ابتدا یک مانور فرهنگی برای هفته دفاع مقدس، در سطح ۱۶ هزار پایگاه‌ مقاومت هست که “دومین حماسه” عنوان گرفته است.

حماسه دوم: مبارزه با جنگ نرم

وی اولین حماسه را دفاع مقدس دانست و در خصوص دومین حماسه، گفت: حماسه دوم مردم ایران اسلامی مقابله با جنگ نرم است. به طور قطع مردم ما، در مقابله با جنگ نرم هم با تلاش، پیروز خواهند شد و افراد ویژه‌ای که بیشتر می‌توانند این جنگ را خنثی کنند، جوانان و دانشجویان در خط مقدم هستند که در تلاش هستیم در این مانور نقش جوانان بسیار پر رنگ باشد.

تشریح خاطرات ۷ هزار بانوی شهید

مسئول بسیج جامعه زنان، قالب این مانور فرهنگی را در چند بخش معرفی کرد و از جمله آن ها به نشست‌های گفت و گو محور و پاسخ به سؤالات نوجوانان و جوانان در خصوص دفاع مقدس، اشاره کرد و تصریح کرد: همچنین از بیانات یادگاران هشت سال دفاع مقدس استفاده می‌شود و بخش ویژه آن اختصاص پیدا می‌کند به تشریح خاطرات ۷ هزار بانوی شهید که اصولا ما در هر استان و شهرستانی، بانوان شهید را تقدیم انقلاب کرده‌ایم که در خصوص زندگی آن ها و نحوه شهادتشان توضیحاتی برای الگو برداری داده می شود.
وی افزود: نشست‌های تخصصی در خصوص نقش زنان در دفاع مقدس، در سطح کشور پیش‌بینی شده است که مجموعه بسیج جامعه زنان در اولین روز از این هفته، نشستی را با این موضوع برگزار کرد.

برپایی نمایشگاه کتاب تبریز

اصلانی، برپایی نمایشگاه کتاب در تبریز را، یکی از بخش‌های پر مخاطب دانست و گفت: غرفه‌های بسیار جامع و کاملی معرفی شده که در خصوص نقش زنان در دفاع مقدس و خاطرات بانوان شهید است و برای بازدیدکنندگان جالب توجه بوده است. بنا داریم که در غرب کشور این نمایشگاه در طول سال، برپا باشد.

آشنایی نونهالان با دفاع مقدس در مهدهای قرآنی

وی ادامه داد: برای ۲هزار و ۵۰۰ مهد قرآنی که در کل کشور داریم، برنامه‌هایی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس، تبیین شده است که در واقع همه نونهالان ما با زبان کودکانه‌خود با این سرمایه، آشنا می‌شوند.

برگزاری مسابقه شهید شاخص سال در سطح مدارس

مسئول بسیج جامعه زنان کشور، خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدای زن، را در سطح استان‌ها داریم که در استان چهارمحال و بختیاری برنامه‌ای ویژه برای شهدای زن طراحی شده است که کنگره‌ای با معرفی کتاب و برپایی برنامه‌ای بسیار باشکوه هست. همچنین در غرفه‌ها و یادمان‌های راهیان نور ضمن معرفی شهدای زن، ابعاد شخصیتی شهید شاخص امسال را که شهید “طیبه واعظی” است؛ بیان کرده و در قالب ۳۰۰ هزار بروشور که در سطح مدارس توزیع می‌شود، این شهید را معرفی کرده‌ایم.
وی به برگزاری مسابقات در سطح مدارس با موضوع زندگینامه شهید واعظی، اشاره کرد و اظهار داشت: سایر برنامه‌ها و جنگ‌ها با صدا و سیما هماهنگ شده تا در شبکه‌های ملی و استانی پخش شوند تا به بررسی جایگاه و نقش ویژه زن در دفاع بپردازند.

بیانیه جایگاه زن در دفاع مقدس و وظایف کنونی وی

این بانوی بسیجی، از کار ویژه دیگری در قالب بیانیه نام برد و ادامه داد: یک بیانیه تحلیلی در خصوص جایگاه زن در دفاع مقدس و وظایفی که امروز برعهده دارد، داریم که در تداوم راه دفاع مقدس هست و در جمعه این هفته در بیانیه نمازهای جمعه سراسر کشور، قرائت خواهد شد.

برچسب ها بسیج معروف نیوز

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بانک فیلم

نرم افزارهای مذهبی موبایل

تصاویربرگزیده

سبک زندگی اسلامی (لطفا برای نمایش تصاویرباکیفیت برروی تصویرموردنظرکلیک کرده وتصویررا در رایانه تان ذخیره کنید)