نرم افزارهای برگزیده

احیاگر معروف

سرباز کوچک ولایت ،آمرمعروف وناهی منکر

سایت های ویژه کودک ونوجوان

جستجو

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

سرداران دفاع مقدس

پیوندهای تصویری

bayanbox.ir bayanbox.ir bayanbox.ir

تبلیغات سایت

آرشیو سایت
۰

اولین سالگرد شهید خلیلی در زیارتگاه شلمچه برگزار شد

امربه معروف نهی ازمنکر زندگی به سبک شهدا معروف نیوز

اولین سالگرد شهید خلیلی در زیارتگاه شلمچه برگزار شد

به مناسبت سالگرد شهادت شهید امر به معروف و نهی از منکر طلبه شهید علی خلیلی، مراسم گرامیداشتی با حضور خانواده شهدا، زائران راهیان نور و جمعی از جهادگران بسیجی در زیارتگاه شلمچه برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری بسیج حجت الاسلام فاضل پیشه با تسلیت فرارسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و شهادت طلبه شهید خلیلی به جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و گفت: این فریضه مهم مانند نماز جزء واجبات همگانی است و انجام آن بر تمامی افراد جامعه  لازم است.

فاضل پیشه با اشاره به اینکه اجرای همه فریضه‌ها در جامعه با اجرای امر به معروف و نهی از منکر ممکن است، گفت: هر کس باید به سهم خود در نهی از منکر و به‌وجود آوردن جامعه‌ای پاک و عاری از تخلف تلاش کند.

 این روحانی ابراز داشت ” فریضه امر به معروف و نهی از منکر زیربنای همه محسنات بوده و موجب پیشرفت فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی در جامعه می شود.

وی با اشاره به اینکه توسعه کارهای فرهنگی در جامعه ضروری است، بیان کرد: اگر معروفات در جامعه اسلامی ترویج نشود منکرات در جامعه افزایش می یابد و فساد و تباهی جامعه را نابود می کند.

فاضل پیشه مجاهدت در راه خدا را انسان ساز دانست و گفت: انسان با تحمل سختی ها و مشکلات هستی اش را برای توحید می دهد و لذا می تواند ایمانش را بارورتر سازد؛ ایمانی که از عرفان و شناخت قلبی انسان مومن نشات گرفته است.

این کارشناس مسائل فرهنگی با بیان اینکه امنیت امروز کشور را مدیون جانفشانی و ایثارگری شهدا هستیم اضافه کرد: دفاع از ولایت مهمترین پیام شهدا به ماست.

به گزارش بسیج در این مراسم جمعی از جهادگران بسیج نیز حضور داشتند.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بانک فیلم

نرم افزارهای مذهبی موبایل

تصاویربرگزیده

سبک زندگی اسلامی (لطفا برای نمایش تصاویرباکیفیت برروی تصویرموردنظرکلیک کرده وتصویررا در رایانه تان ذخیره کنید)